Wieża Czarodzieja Drewniany Ekran Mistrza Gry + 6 Magnesów
Oto historia zapisana na pniu drzewa Ooprer – Gemus Masterion, uczony magus ze stolicy zachorował poważnie na spleen. Nie cieszyło go nic i miał wielką blokadę twórczą. Choć był wysokim akademikiem i zasłużonym pracownikiem laboratorium alchemicznego, od dawna nie narysował żadnego zaklętego kręgu, nie przeprowadził inkantacji ani nie wyrył run na magicznym kamieniu. Nie chciał, nie mógł. Nudziło go to, a nie był w stanie wymyślić niczego nowego. Jego rozważania o sensie okryły się szarym całunem. Sposępniał. Snuł się ociężale po Akademii, bez nadziei na zmianę. Pewnego ranka doszła go wiadomość o dziwach magicznych, dziejących się na wschodzie. Podobno ktoś wzniósł Wieżę Czarodzieja w dzień, a potem przez następne wieczory wypuszczał na świat przedziwne stworzenia. Nasz mag wybrał się osobiście, by zbadać plotki. Gdy dotarł na miejsce, wszedł do środka, gdyż potrafił skontrować wszystkie zaklęcia obronne i odkrył, że... wieża stoi pusta. Tylko dziwny kamień unosił się na środku pokoju. Budowla nie miała właściciela. Za to posiadała na swych ścianach mnóstwo inskrypcji i wzorów nieznanych nauce. Gładkie, białe deski. Sześć magnesów na drewnianej tablicy. Czarodziej przejął wieżę i odtąd z werwą badał nową gałąź magii. Jego dekadentyzm minął.
Dobierz fajne dodatki ^^
Wieża Czarodzieja Drewniany Ekran Mistrza Gry + 6 Magnesów
Oto historia zapisana na pniu drzewa Ooprer – Gemus Masterion, uczony magus ze stolicy zachorował poważnie na spleen. Nie cieszyło go nic i miał wielką blokadę twórczą. Choć był wysokim akademikiem i zasłużonym pracownikiem laboratorium alchemicznego, od dawna nie narysował żadnego zaklętego kręgu, nie przeprowadził inkantacji ani nie wyrył run na magicznym kamieniu. Nie chciał, nie mógł. Nudziło go to, a nie był w stanie wymyślić niczego nowego. Jego rozważania o sensie okryły się szarym całunem. Sposępniał. Snuł się ociężale po Akademii, bez nadziei na zmianę. Pewnego ranka doszła go wiadomość o dziwach magicznych, dziejących się na wschodzie. Podobno ktoś wzniósł Wieżę Czarodzieja w dzień, a potem przez następne wieczory wypuszczał na świat przedziwne stworzenia. Nasz mag wybrał się osobiście, by zbadać plotki. Gdy dotarł na miejsce, wszedł do środka, gdyż potrafił skontrować wszystkie zaklęcia obronne i odkrył, że... wieża stoi pusta. Tylko dziwny kamień unosił się na środku pokoju. Budowla nie miała właściciela. Za to posiadała na swych ścianach mnóstwo inskrypcji i wzorów nieznanych nauce. Gładkie, białe deski. Sześć magnesów na drewnianej tablicy. Czarodziej przejął wieżę i odtąd z werwą badał nową gałąź magii. Jego dekadentyzm minął.
Wykonane z naturalnego drewna, ekrany mogą posiadać ślady sęków, słoi i innych, typowych dla drzew elementów.
Ekran może pomóc w podróży, ale aby spełnił swoje zadanie, Mistrz Gry musi być otwarty na jego moc. Z tego powodu, kiedy kupujesz ekran, otrzymujesz:
- ekran mistrza gry, który składa się z trzech drewnianych części - dwóch bocznych paneli A4 o grubości 6 mm oraz głównego panelu 38x25 cm o grubości 10 mm, połączonych metalowymi zawiasami.
- sześć magnesów, które pozwolą przypiąć potrzebne informacje i pomoce do ekranu.
- dowolnym grawerem
- jednym z kolorów: cedr, dąb, heban, palisander, popielaty
- dowolną liczbą paneli (np. 3, 4, 5)
- orientacją poziomą lub pionową
- łączeniem na rzemyki lub zawias drewniany
Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:
- Standardowe zestawy (7 szt.), specjalne (9 szt. dodatkowe k10) i powiększone (10 szt. dodatkowa k10, k24 i k30)
- K4 z cyframi: matowe i transparentne
- K6 z cyframi 1,6 cm: matowe, transparentne, kolorowe i metalowe
- K6 z kropkami 1,6 cm: matowe, transparentne, kolorowe
- K6 z kropkami 1,1 cm: matowe, kolorowe
- K10 z cyframi od 0 do 9: matowe, transparentne, kolorowe, świecące
- K10 z cyframi od 1 do 10: matowe i kolorowe
- K20: kolorowe, wielkie drewniane, wielkie metalowe
- K30: matowe
- K60: matowe
- K100: matowe