Gdy niedobitki ludzkości podnosiły się z kolan po wyniszczającej wojnie, gdy spoglądały ze strachem na północ, na ziemie zajęte przez armię robotów, na południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch. Powoli, lecz nieustępliwie zaczęła rozrastać się tam wszechogarniająca zmutowana dżungla, kierowana nieokiełznanym instynktem przetrwania i z każdym rokiem pochłaniająca kolejne kilometry ziem ludzi. Wchłaniała wszystko, z czym się zetknęła, zamieniając zwierzęta i ludzi w zmutowane bestie i symbiotyczne organizmy, pomagające jej przeć naprzód i zwalczać każde zagrożenie. Ten ogromny, zielony i krwiożerczy organizm nazwano Neodżunglą.
Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy Macierzy jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami.
Wadą armii jest jej niewielka mobilność, brak strzelców oraz fakt, że bez Macierzy jej jednostki są stosunkowe słabe i powolne.
UWAGA: Armia Neodżungli poprzednio wchodziła w skład dodatku Babel 13, który już nie będzie dodrukowywany.








Gdy niedobitki ludzkości podnosiły się z kolan po wyniszczającej wojnie, gdy spoglądały ze strachem na północ, na ziemie zajęte przez armię robotów, na południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch. Powoli, lecz nieustępliwie zaczęła rozrastać się tam wszechogarniająca zmutowana dżungla, kierowana nieokiełznanym instynktem przetrwania i z każdym rokiem pochłaniająca kolejne kilometry ziem ludzi. Wchłaniała wszystko, z czym się zetknęła, zamieniając zwierzęta i ludzi w zmutowane bestie i symbiotyczne organizmy, pomagające jej przeć naprzód i zwalczać każde zagrożenie. Ten ogromny, zielony i krwiożerczy organizm nazwano Neodżunglą.
Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy Macierzy jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami.
Wadą armii jest jej niewielka mobilność, brak strzelców oraz fakt, że bez Macierzy jej jednostki są stosunkowe słabe i powolne.
UWAGA: Armia Neodżungli poprzednio wchodziła w skład dodatku Babel 13, który już nie będzie dodrukowywany.
Zawartość:
Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:
Nie oferujemy personalizowanych kostek do gry, jednak w naszej ofercie znajdziesz szeroką gamę unikalnych wzorów kości, które mogą spełnić Twoje oczekiwania. Oprócz tego, możesz zamówić u nas spersonalizowane:
Grafikę można wysłać na nasz adres e-mail: sklep@rgfk.pl, lub dodać link do niej bezpośrednio w dedykowanym polu na stronie produktu.
Tak, w naszej ofercie znajdziesz zestawy startowe – idealne na początek przygody z różnymi systemami RPG. Zobacz ofertę
Większość zamówionych produktów wysyłamy w ciągu 1 dnia roboczeogo. Produkty wykonywane na zamówienie mogą mieć czas realizacji od 5 do 90 dni. Szczegółowe informacje na temat wysyłki każdego produktu znajdziesz na jego stronie.
Tak, nasze kości są starannie wykonane, zapewniając równowagę i uczciwość rzutów w trakcie gry. Oprócz modeli niewyważonych - ale one mają to wyraźnie w opisie zaznaczone
Tak, regularnie oferujemy przedsprzedaż popularnych nowości. Szczegóły znajdziesz na naszej stronie w sekcji Zobacz ofertę
Nie specjalizujemy się w sprzedaży produktów cyfrowych, ale niektóre z naszych podręczników są sprzedawane wraz z wersją PDF. Informacje o tym znajdują się na stronie konkretnego podręcznika.
Tak, realizujemy wysyłki międzynarodowe. Szczegóły znajdziesz na stronie Koszty dostawy. Zobacz szczegóły
Tak, nasz zespół chętnie doradzi Ci w wyborze akcesoriów RPG. Skontaktuj się z nami, a pomożemy w dokonaniu najlepszego wyboru!
Jesteśmy we Wrocławiu, jednak jest to magazyn sklepu internetowego i gorąco zachęcamy, aby wybrać produkty przed przybyciem.
Produkty Premium