Posiadłość Szaleństwa

Odkryj przerażającą prawdę o Arkham i zmierz się z kultystami Przedwiecznych

Przyjechałem tu, bo wujek mojego przyjaciela nagle zachorował i zaczął bełkotać niestworzone rzeczy. Z dnia na dzień z racjonalnego sprzedawcy stał się szaleńcem, który wywrzaskiwał pojedyncze słowa o ryboludziach, głębinach i bogach. Jako uznany psychiatra z Nowego Jorku nie mogłem odmówić, zwłaszcza że przyjaciel był mi jak brat.

Gdy przyjechałem do Arkham, tego przeklętego miasteczka, poczułem ciarki na plecach, a strużka potu spłynęła mi po kręgosłupie. Coś było tu nie tak. Widziałem podczas badania, że wujek też to czuł… może coś zobaczył. Coś, czego nie powinien. Musimy zbadać sprawę i odkryć tajemnicę tego miejsca. Uratować niewinnych.

Nie wiem tylko, czy starczy mi sił. Odkąd tu przybyłem źle sypiam i widzę rzeczy, których nie ma. Łuski na dłoniach, błony w oczach tubylców. Nocą słyszę śpiewy z oceanu, kształty ośmiornic. Powoli tracę poczytalność. Muszę poprosić o pomoc innych.

Obroń się przed mackami szaleństwa, które czają się za granicą wzroku

Posiadłość szaleństwa to kolejna propozycja kooperacyjnej gry planszowej, która dzieje się w świecie mitologii Cthulhu Lovecrafta. Stworzona do współpracy dla nawet pięciu osób gra zaprasza do miasta Arkham w stanie Massachusetts, by razem z darmową aplikacją na telefon rozwiązywać zagadki, przesłuchiwać podejrzanych i odkrywać mroczne tajemnice nawiedzonego miejsca.

Podczas trzech godzin rozgrywki podstawowej wersji gry zanurzycie się w świat Wiecznych Przedwiecznych, a przedłużenie zabawy zapewnią atrakcyjne dodatki - Za progiem, Świątynia Świtu, Ścieżka Węża, Przerażające Podróże. Dla graczy spragnionych większej głębi rozgrywki przygotowaliśmy drewnianą planszetkę gracza oraz zatrzęsienie zestawów figurek badaczy, postaci niezależnych i potworów, na które gracze natknąć się mogą w trakcie rozgrywki.

Odkryj zło czające się w zakamarkach mrocznego miasta i zdemaskuj potworny kult. Uważaj jednak - jeden zły krok i wpadniesz w szpony obłędu!

Jest 11 produktów.

Pokazano 1-11 z 11 pozycji

Aktywne filtry

Pokazano 1-11 z 11 pozycji

Odkryj przerażającą prawdę o Arkham i zmierz się z kultystami Przedwiecznych

Przyjechałem tu, bo wujek mojego przyjaciela nagle zachorował i zaczął bełkotać niestworzone rzeczy. Z dnia na dzień z racjonalnego sprzedawcy stał się szaleńcem, który wywrzaskiwał pojedyncze słowa o ryboludziach, głębinach i bogach. Jako uznany psychiatra z Nowego Jorku nie mogłem odmówić, zwłaszcza że przyjaciel był mi jak brat.

Gdy przyjechałem do Arkham, tego przeklętego miasteczka, poczułem ciarki na plecach, a strużka potu spłynęła mi po kręgosłupie. Coś było tu nie tak. Widziałem podczas badania, że wujek też to czuł… może coś zobaczył. Coś, czego nie powinien. Musimy zbadać sprawę i odkryć tajemnicę tego miejsca. Uratować niewinnych.

Nie wiem tylko, czy starczy mi sił. Odkąd tu przybyłem źle sypiam i widzę rzeczy, których nie ma. Łuski na dłoniach, błony w oczach tubylców. Nocą słyszę śpiewy z oceanu, kształty ośmiornic. Powoli tracę poczytalność. Muszę poprosić o pomoc innych.

Obroń się przed mackami szaleństwa, które czają się za granicą wzroku

Posiadłość szaleństwa to kolejna propozycja kooperacyjnej gry planszowej, która dzieje się w świecie mitologii Cthulhu Lovecrafta. Stworzona do współpracy dla nawet pięciu osób gra zaprasza do miasta Arkham w stanie Massachusetts, by razem z darmową aplikacją na telefon rozwiązywać zagadki, przesłuchiwać podejrzanych i odkrywać mroczne tajemnice nawiedzonego miejsca.

Podczas trzech godzin rozgrywki podstawowej wersji gry zanurzycie się w świat Wiecznych Przedwiecznych, a przedłużenie zabawy zapewnią atrakcyjne dodatki - Za progiem, Świątynia Świtu, Ścieżka Węża, Przerażające Podróże. Dla graczy spragnionych większej głębi rozgrywki przygotowaliśmy drewnianą planszetkę gracza oraz zatrzęsienie zestawów figurek badaczy, postaci niezależnych i potworów, na które gracze natknąć się mogą w trakcie rozgrywki.

Odkryj zło czające się w zakamarkach mrocznego miasta i zdemaskuj potworny kult. Uważaj jednak - jeden zły krok i wpadniesz w szpony obłędu!