Mój Panie, do obsługi tego urządzenia potrzeba kilku wyszkolonych inżynierów! Ci inżynierowie właśnie przygotowują nasz magazyn na potencjalną powódź - może brakować nam rąk do pakowania paczek i przewidujemy opóźnienia w wysyłce.
Posiadłość Szaleństwa
W brudnych alejkach i ponurych posiadłościach Arkham kryją się przedwieczne siły, straszliwe sekrety i niewyobrażalne monstra. Pośród tych starych budowli bełkoczący szaleńcy i kultyści wznoszą modły do Przedwiecznych, a bestie nieznane śmiertelnym mędrcom gromadzą się w złowrogim blasku księżyca. Tej nocy niewielka grupa badaczy odważy się sprawdzić, co czyha za zamkniętymi drzwiami Arkham, i stawi czoła kryjącemu się tam szaleństwu…
Posiadłość Szaleństwa to przepełniona grozą i tajemnicami, w pełni kooperacyjna gra planszowa dla jednego do pięciu graczy. Gracze wcielą się w badaczy tajemnic i odwiedzą mroczne zakamarki nawiedzonych posiadłości Arkham oraz innych złowieszczych miejsc, aby odkryć niezwykłe sekrety, rozwiązać trudne łamigłówki i stawić czoła zagrożeniom nie z tego świata.
Jest 11 produktów.
Aktywne filtry
Posiadłość Szaleństwa: Za progiem (ed. 2)
- Nowy produkt
- Wyprzedane ;c
Posiadłość Szaleństwa: Ścieżka Węża (ed.2)
- Nowy produkt
- Wyprzedane ;c
Posiadłość Szaleństwa: Przerażające podróże
- Nowy produkt
- Wyprzedane ;c
- Wyprzedane ;c
- Wyprzedane ;c
- Wyprzedane ;c
- Wyprzedane ;c
- Wyprzedane ;c
W brudnych alejkach i ponurych posiadłościach Arkham kryją się przedwieczne siły, straszliwe sekrety i niewyobrażalne monstra. Pośród tych starych budowli bełkoczący szaleńcy i kultyści wznoszą modły do Przedwiecznych, a bestie nieznane śmiertelnym mędrcom gromadzą się w złowrogim blasku księżyca. Tej nocy niewielka grupa badaczy odważy się sprawdzić, co czyha za zamkniętymi drzwiami Arkham, i stawi czoła kryjącemu się tam szaleństwu…
Posiadłość Szaleństwa to przepełniona grozą i tajemnicami, w pełni kooperacyjna gra planszowa dla jednego do pięciu graczy. Gracze wcielą się w badaczy tajemnic i odwiedzą mroczne zakamarki nawiedzonych posiadłości Arkham oraz innych złowieszczych miejsc, aby odkryć niezwykłe sekrety, rozwiązać trudne łamigłówki i stawić czoła zagrożeniom nie z tego świata.