Mój Panie, do obsługi tego urządzenia potrzeba kilku wyszkolonych inżynierów! Ci inżynierowie właśnie przygotowują nasz magazyn na potencjalną powódź - może brakować nam rąk do pakowania paczek i przewidujemy opóźnienia w wysyłce.
Neuroshima HEX (edycja 3.0): Rok Molocha
Neuroshima HEX: Rok Molocha to limitowana edycja gry wydana z okazji Roku Molocha. Wydanie zawiera specjalną dwuwarstwową planszę z nową grafiką, planszetki graczy dla wszystkich frakcji, kampanię opowiadającą o początkach Molocha, nowe ilustracje jednostek armii, wypraska zaprojektowana dla wszystkich 19 armii.
Cztery armie w Neuroshimie to Moloch, Posterunek, Borgo i Hegemonia. Są one asymetryczne, a każda posiada inny zestaw żetonów. Każda armia składa się z 35 żetonów, w tym żetonów jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą, czy walczącą wręcz, a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, na przykład mogą zablokować inne albo atakować dwukrotnie. Symboli nie jest dużo, a po kilku partiach nie trzeba zerkać do instrukcji, by dobrze się w nich orientować.
Dobierz fajne dodatki ^^
Neuroshima HEX (edycja 3.0): Rok Molocha
Neuroshima HEX: Rok Molocha to limitowana edycja gry wydana z okazji Roku Molocha. Wydanie zawiera specjalną dwuwarstwową planszę z nową grafiką, planszetki graczy dla wszystkich frakcji, kampanię opowiadającą o początkach Molocha, nowe ilustracje jednostek armii, wypraska zaprojektowana dla wszystkich 19 armii.
Cztery armie w Neuroshimie to Moloch, Posterunek, Borgo i Hegemonia. Są one asymetryczne, a każda posiada inny zestaw żetonów. Każda armia składa się z 35 żetonów, w tym żetonów jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą, czy walczącą wręcz, a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, na przykład mogą zablokować inne albo atakować dwukrotnie. Symboli nie jest dużo, a po kilku partiach nie trzeba zerkać do instrukcji, by dobrze się w nich orientować.
Różnice względem wersji zwykłej:
- Duże pudło (31x31x10 cm) z nową okładką
- Dwuwarstwowa plansza z nową grafiką
- Znaczniki punktów życia sztabu dla wszystkich armii
- Planszetki dla wszystkich frakcji
- Plastikowa wypraska dla wszystkich armii
- Kampania opowiadająca o początkach Molocha
- Nowe ilustracje jednostek armii
- FAQ w broszurce
Zawartość:
- duże pudełko na 19 armii
- FAQ
- Kampania o początkach Molocha
- Plansze wszystkich frakcji
- plasstikowe znaczniki
- nowe ilustracje jednostek armii
- dwuwarstwowa kwadratowa plansza
Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:
- Standardowe zestawy (7 szt.), Powiększone zestawy (min. 8 kostek)
- K4 z cyframi: matowe i transparentne
- K6 z cyframi 1,6 cm: matowe, transparentne, kolorowe i metalowe
- K6 z kropkami 1,6 cm: matowe, transparentne, kolorowe
- K6 z kropkami 1,1 cm: matowe, kolorowe
- K10 z cyframi od 0 do 9: matowe, transparentne, kolorowe, świecące
- K10 z cyframi od 1 do 10: matowe i kolorowe
- K20: kolorowe, wielkie drewniane, wielkie metalowe
- K30: matowe
- K60: matowe
- K100: matowe