Podręcznik Neuroshima: Bestiariusz - Maszyny
Bestiariusz: Maszyny, czyli trzynasty dodatek do Neuroshimy. Co w środku? Przede wszystkim dokładny opis sześćdziesięciu molochowych maszyn, o nich dokładniej za chwilę. Na samych opisach robotów bowiem się nie kończy, bo w dodatku znalazło się także miejsce na kilka rozdziałów bardziej teoretycznych. Jest więc Poradnik użytkownika bestiariusza, opisujący kilka nie tak oczywistych trików na wprowadzanie i korzystanie z wyciąganych z bestiariusza przeciwników. Do tego mamy jeszcze rozdział o tuningowaniu opisanych w dodatku robotów oraz garść rozszerzonych zasad.
- Okładka
- Miękka
- Wydanie
- Czarno-białe
- Liczba stron
- 128
- Język
- Polski
- Darmowa dostawa od 200 zł
- Metody dostawy:
- Płatności:
- Możliwy odbiór osobisty we Wrocławiu
- Zwrot do 14dni lub wymiana na inny model
Dobierz fajne dodatki ^^
Podręcznik Neuroshima: Bestiariusz - Maszyny
Bestiariusz: Maszyny, czyli trzynasty dodatek do Neuroshimy. Co w środku? Przede wszystkim dokładny opis sześćdziesięciu molochowych maszyn, o nich dokładniej za chwilę. Na samych opisach robotów bowiem się nie kończy, bo w dodatku znalazło się także miejsce na kilka rozdziałów bardziej teoretycznych. Jest więc Poradnik użytkownika bestiariusza, opisujący kilka nie tak oczywistych trików na wprowadzanie i korzystanie z wyciąganych z bestiariusza przeciwników. Do tego mamy jeszcze rozdział o tuningowaniu opisanych w dodatku robotów oraz garść rozszerzonych zasad.
Po części teoretycznej następuje opis robotów, czyli danie główne. Na pierwszy ogień idą roboty bojowe, jest ich też w dodatku najwięcej. Są tu i słabizny do rozruszania BG (które często bojową funkcję pełnią tylko przy okazji), są klasyczni przeciwnicy - tacy na każdą okazję, są groźne stalowe bestie, których lepiej nie spotykać nigdy, są maszyny, które jeśli MG zechce, zaopiekują się ciężkim sprzętem graczy i zamienią ich opancerzone wozy w stertę złomu. Roboty są bardzo różnorodne, oparte na bardzo różnych pomysłach - znajdzie się tu i molochowy samobieżny motor, i wredna mina na kółkach, zcyborgizowana puma, maszyna strzelająca klejem, sieciarz, czy z pozoru śmieszny i chudy metalowy ludzik o kończynach ostrych jak brzytwa. Oprócz dziwadeł, na widok których gracze wybałuszą oczy, nie zabraknie też bardziej klasycznych - jak choćby Ciężki Łowca, Strzelec itd. Jest z czego wybierać, dla każdego coś dobrego, i na każdą okazję coś się znajdzie.
Sprzęt ciężki to w niniejszym zestawieniu mniej liczna grupka, bo i w końcu ileż razy BG toczą duże bitwy z Molochem? Przede wszystkim znalazły się tu maszyny wspomniane w podręczniku podstawowym - i są głównie po to, by w miarę potrzeby dać graczom jasny przekaz: "stop, dalej przejścia nie ma".
Roboty wspomagające to rzecz o tyle dziwna, że same z siebie wojownikami raczej nie są, w większości nie potrafią ani strzelić, ani przywalić, ani nawet porządnie eksplodować. Jednak to właśnie przez te roboty walka z Molochem jest tak wymagająca jak jest. Pełnię swoich możliwości roboty te ujawniają dopiero w zespole. Mamy tu Spawaczy, którzy na bieżąco łatają uszkodzenia bojowych maszyn, a nawet potrafią co nieco wskrzesić z kilku wraków, mamy Blokerów, czyli molochowych bodygardów, Matki dostarczające energię grupom wojowników, mózgi zwielokratniające możliwości bojowe maszyn itd.
Systemy obronne to głównie stacjonarne roboty i urządzenia, których przeznaczeniem jest zainstalować się w jednym miejscu i bruździć ile się da. Są tu więc klasyczne wieżyczki strzelnicze, są pułapki, roboty złożone z całej sieci sideł, a nawet baza Molocha, gdzie przeciwnikiem jest nie tyle jakiś robot czy mechanizm, co inteligencja, oczywiście sztuczna.
Roboty eksperymentalne to najdziwniejsze konstrukcje, jakie można spotkać na pustkowiach - np. roje maleńkich mechanicznych owadów, metalowa, przelewająca się masa, której nic nie zatrzyma, mechaniczne pasożyty, a nawet robot ćwiczebny, stworzony w celu ostrego przeszkolenia bojowego mutantów.
Na samym końcu znalazło się miejsce dla robotów Smarta. Kto czyta Storylinię NS, już niedługo dowie się dokładnie, o kim mowa, a ja zdradzę już w tym miejscu, że mowa o oderwanej części Molocha, która, o ile można tak powiedzieć, zmutowała i zaszyła się w Neodżungli. Jako że Smart porzuca wiele molochowych ograniczeń, tak też rzuca do akcji latające roboty, nieuczciwe zagrywki i najczystszy hi-tech.
Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:
- Standardowe zestawy (7 szt.), Powiększone zestawy (min. 8 kostek)
- K4 z cyframi: matowe i transparentne
- K6 z cyframi 1,6 cm: matowe, transparentne, kolorowe i metalowe
- K6 z kropkami 1,6 cm: matowe, transparentne, kolorowe
- K6 z kropkami 1,1 cm: matowe, kolorowe
- K10 z cyframi od 0 do 9: matowe, transparentne, kolorowe, świecące
- K10 z cyframi od 1 do 10: matowe i kolorowe
- K20: kolorowe, wielkie drewniane, wielkie metalowe
- K30: matowe
- K60: matowe
- K100: matowe
Najczęściej zadawane pytania
+ Czy oferujecie personalizowane kostki do gry?
Nie oferujemy personalizowanych kostek do gry, jednak w naszej ofercie znajdziesz szeroką gamę unikalnych wzorów kości, które mogą spełnić Twoje oczekiwania. Oprócz tego, możesz zamówić u nas spersonalizowane:
- Maty - Zobacz ofertę
- Dice Tray - Zobacz ofertę
- Mapy - Zobacz ofertę
- Wieżę do kości - Zobacz ofertę
- Ekrany Mistrza Gry - Zobacz ofertę
+ Jak mogę przesłać grafikę do personalizacji?
Grafikę można wysłać na nasz adres e-mail: sklep@rgfk.pl, lub dodać link do niej bezpośrednio w dedykowanym polu na stronie produktu.
+ Czy oferujecie zestawy dla początkujących?
Tak, w naszej ofercie znajdziesz zestawy startowe – idealne na początek przygody z różnymi systemami RPG. Zobacz ofertę
+ Jak długo trwa wysyłka produktów?
Większość zamówionych produktów wysyłamy w ciągu 1 dnia roboczeogo. Produkty wykonywane na zamówienie mogą mieć czas realizacji od 5 do 90 dni. Szczegółowe informacje na temat wysyłki każdego produktu znajdziesz na jego stronie.
+ Czy nasze kości są wyważone?
Tak, nasze kości są starannie wykonane, zapewniając równowagę i uczciwość rzutów w trakcie gry. Oprócz modeli niewyważonych - ale one mają to wyraźnie w opisie zaznaczone
+ Czy organizujecie przedsprzedaż nowych podręczników?
Tak, regularnie oferujemy przedsprzedaż popularnych nowości. Szczegóły znajdziesz na naszej stronie w sekcji Zobacz ofertę
+ Czy oferujecie produkty w wersji cyfrowej?
Nie specjalizujemy się w sprzedaży produktów cyfrowych, ale niektóre z naszych podręczników są sprzedawane wraz z wersją PDF. Informacje o tym znajdują się na stronie konkretnego podręcznika.
+ Czy wysyłacie produkty za granicę?
Tak, realizujemy wysyłki międzynarodowe. Szczegóły znajdziesz na stronie Koszty dostawy. Zobacz szczegóły
+ Czy pomagacie w wyborze akcesoriów?
Tak, nasz zespół chętnie doradzi Ci w wyborze akcesoriów RPG. Skontaktuj się z nami, a pomożemy w dokonaniu najlepszego wyboru!
+ Czy mamy sklep stacjonarny?
Jesteśmy we Wrocławiu, jednak jest to magazyn sklepu internetowego i gorąco zachęcamy, aby wybrać produkty przed przybyciem.
Inne rzeczy z tej kategorii
Produkty Premium
- Wyprzedane ;c
- Wyprzedane ;c