Drewniany Ekran Mistrza Gry Początek Opowieści + 8 Magnesów
Oto historia zapisana na pniu drzewa Ooprer – dawno, dawno temu, za siedmioma lasami i za siedmioma górami zdarzył się początek opowieści. Bo przecież każda historia musi się jakoś zaczynać. Niezależnie od tego czy na początku był Chaos, Słowo albo bez mała nic, tylko norka wydrążona w ziemi, a w tej norce hobbit. Pierwsza strona księgi zapisana jest jako incipit i zaczyna się wielką, kunsztownie zdobioną literą. Nie ma to jak zrobić mocne pierwsze wrażenie. I tak samo jest z grami wyobraźni. Trzeba zacząć z hukiem, od trzęsienia ziemi, a potem tylko podnosić stawkę wydarzeń. Sprawni Mistrzowie snucia opowieści w rozgrywkach wyobraźni posiedli umiejętność prowadzenia narracji, budowania klimatu i zwiększania zanurzenia uczestników w przygodę. Służą im do tego nie tylko język, mowa, sprawne operowanie głosem i gestykulacja. Operują również rekwizytami, które umieszczają w pomieszczeniu. Najważniejsze znajdują się na stole. Kubki, czasze, monety, pergaminy. Najważniejszym atrybutem jest jednak Ekran Mistrza Gry, który podkreśla ich status i rolę w całym przedsięwzięciu.
Dobierz fajne dodatki ^^
Inne rzeczy z tej kategorii
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również:
Drewniany Ekran Mistrza Gry Początek Opowieści + 8 Magnesów
Oto historia zapisana na pniu drzewa Ooprer – dawno, dawno temu, za siedmioma lasami i za siedmioma górami zdarzył się początek opowieści. Bo przecież każda historia musi się jakoś zaczynać. Niezależnie od tego czy na początku był Chaos, Słowo albo bez mała nic, tylko norka wydrążona w ziemi, a w tej norce hobbit. Pierwsza strona księgi zapisana jest jako incipit i zaczyna się wielką, kunsztownie zdobioną literą. Nie ma to jak zrobić mocne pierwsze wrażenie. I tak samo jest z grami wyobraźni. Trzeba zacząć z hukiem, od trzęsienia ziemi, a potem tylko podnosić stawkę wydarzeń. Sprawni Mistrzowie snucia opowieści w rozgrywkach wyobraźni posiedli umiejętność prowadzenia narracji, budowania klimatu i zwiększania zanurzenia uczestników w przygodę. Służą im do tego nie tylko język, mowa, sprawne operowanie głosem i gestykulacja. Operują również rekwizytami, które umieszczają w pomieszczeniu. Najważniejsze znajdują się na stole. Kubki, czasze, monety, pergaminy. Najważniejszym atrybutem jest jednak Ekran Mistrza Gry, który podkreśla ich status i rolę w całym przedsięwzięciu.
Wykonane z naturalnego drewna, ekrany mogą posiadać ślady sęków, słoi i innych, typowych dla drzew elementów. Ekran może pomóc w podróży, ale aby spełnił swoje zadanie, Mistrz Gry musi być otwarty na jego moc. Z tego powodu, kiedy kupujesz ekran, otrzymujesz:
- ekran mistrza gry, który składa się z czterech pionowych części 35,7x22x2 cm wykonanych z litego drewna i łączonych metalowymi zawiasami
- osiem magnesów, które pozwolą przypiąć potrzebne informacje i pomoce do ekranu.
Informacje o grawerze:
Za dodatkową opłatą możemy wykonać dowolny grawer. Prosimy wtedy o wybranie odpowiedniej opcji i przesłanie nam linka do grafiki, która ma znaleźć się na ekranie.
W przypadku dodania napisów: Proszę wybrać czcionkę dodanych napisów. W przypadku dodania napisów bez informacji z jakiego fontu skorzystać używamy Comic Sansa. Polecamy takie czcionki jak Times New Roman czy Georgia.
Informacje o grafice:
- gradienty mogą nie zostać wygrawerowane, zalecamy grafiki mono
- przyjmujemy pliki PDF, AI, SVG, PNG oraz JPG
Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:
- Standardowe zestawy (7 szt.), specjalne (9 szt. dodatkowe k10) i powiększone (10 szt. dodatkowa k10, k24 i k30)
- K4 z cyframi: matowe i transparentne
- K6 z cyframi 1,6 cm: matowe, transparentne, kolorowe i metalowe
- K6 z kropkami 1,6 cm: matowe, transparentne, kolorowe
- K6 z kropkami 1,1 cm: matowe, kolorowe
- K10 z cyframi od 0 do 9: matowe, transparentne, kolorowe, świecące
- K10 z cyframi od 1 do 10: matowe i kolorowe
- K20: kolorowe, wielkie drewniane, wielkie metalowe
- K30: matowe
- K60: matowe
- K100: matowe