Mój Panie, do obsługi tego urządzenia potrzeba kilku wyszkolonych inżynierów! Ci inżynierowie właśnie przygotowują nasz magazyn na potencjalną powódź - może brakować nam rąk do pakowania paczek i przewidujemy opóźnienia w wysyłce.
Podręcznik Warhammer FRP - Poradnik Staroświatowca (Twarda Oprawa)
Co mają wspólnego astrologowie, bagienne ośmiornice i cyrkowcy? Otóż wszystkich możesz spotkać podczas swoich przygód i wszyscy zostali opisani w Poradniku Staroświatowca – zbiorze ciekawostek o Imperium i nie tylko! Pomysły w nim zawarte ubarwią każdą grę i mogą służyć jako zalążek wielu przygód. Poradnik Staroświatowca sprawdza się w podróży przez Stary świat, który dzięki niemu staje się jeszcze bardziej ponury i groźny.
Dobierz fajne dodatki ^^
Podręcznik Warhammer FRP - Poradnik Staroświatowca (Twarda Oprawa)
Co mają wspólnego astrologowie, bagienne ośmiornice i cyrkowcy? Otóż wszystkich możesz spotkać podczas swoich przygód i wszyscy zostali opisani w Poradniku Staroświatowca – zbiorze ciekawostek o Imperium i nie tylko! Pomysły w nim zawarte ubarwią każdą grę i mogą służyć jako zalążek wielu przygód. Poradnik Staroświatowca sprawdza się w podróży przez Stary świat, który dzięki niemu staje się jeszcze bardziej ponury i groźny.
Dodatek, przydatny zarówno dla Mistrzów Gry, jak i graczy, zawiera interesujące artykuły, między innymi:
- Szczegółowy opis dróg wodnych Imperium, włącznie z opisem żyjących w rzekach potworów oraz nowych profesji, takich jak strażnik rzeczny i doker.
- Rzut oka na niezwykłe i intrygujące życie staroświatowych cyrkowców.
- Rozszerzone zasady dotyczące handlu i transportu w Imperium.
- Szczegółowe opisy Sartosy, Miasta Piratów, oraz Tobaro, zwanego Miastem Głupców.
- Dokładny opis znaków gwiezdnych.
- Znaczenie medycyny w Starym świecie, włącznie z historią tej nauki oraz nowymi zasadami dotyczącymi leczenia i opieki medycznej.
- Gotowe do wykorzystania w przygodzie opisy lokacji, między innymi Prochowni Gugnira, a także karczmy „Arena” oraz zajazdu „Kogut w Kuble”.
- Szczegółowy opis Imperialnej Akademii Artylerii, włącznie z historią uczelni, zwyczajami i najważniejszymi osobistościami.
- Zagrożenie dla Imperium w postaci Kultu Oświecenia.
- Rozszerzenie wiedzy zebranej w Bestiariuszu Starego świata o ponad tuzin nowych potworów, między innymi bagienną ośmiornicę, krwawnika oraz przerażającego połatańca.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest WFRP Księga Zasad ED2.
Sprawdź darmowe materiały dodatkowe do tego systemu: DODATKI
Przeczytaj artykuł o tworzeniu postaci: TUTAJ
Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:
- Standardowe zestawy (7 szt.), Powiększone zestawy (min. 8 kostek)
- K4 z cyframi: matowe i transparentne
- K6 z cyframi 1,6 cm: matowe, transparentne, kolorowe i metalowe
- K6 z kropkami 1,6 cm: matowe, transparentne, kolorowe
- K6 z kropkami 1,1 cm: matowe, kolorowe
- K10 z cyframi od 0 do 9: matowe, transparentne, kolorowe, świecące
- K10 z cyframi od 1 do 10: matowe i kolorowe
- K20: kolorowe, wielkie drewniane, wielkie metalowe
- K30: matowe
- K60: matowe
- K100: matowe