Podręcznik Warhammer FRP - Poradnik Staroświatowca (Twarda Oprawa)

100,00 zł
Kup przed 13:00 w dzień roboczy -> nadamy dziś!

Co mają wspólnego astrologowie, bagienne ośmiornice i cyrkowcy? Otóż wszystkich możesz spotkać podczas swoich przygód i wszyscy zostali opisani w Poradniku Staroświatowca – zbiorze ciekawostek o Imperium i nie tylko! Pomysły w nim zawarte ubarwią każdą grę i mogą służyć jako zalążek wielu przygód. Poradnik Staroświatowca sprawdza się w podróży przez Stary świat, który dzięki niemu staje się jeszcze bardziej ponury i groźny.

Okładka
Twarda
Wydanie
Czarno-białe
Liczba stron
136
Rozmiar
27 x 21 cm
Tłumaczenie
Tłumaczenie
Katarzyna Pleskot, Tomasz Kutner
Język
Polski
Edycja
2

Dobierz fajne dodatki ^^

Informacje o zamówieniu Informacje o zamówieniu

Podręcznik Warhammer FRP - Poradnik Staroświatowca (Twarda Oprawa)

Co mają wspólnego astrologowie, bagienne ośmiornice i cyrkowcy? Otóż wszystkich możesz spotkać podczas swoich przygód i wszyscy zostali opisani w Poradniku Staroświatowca – zbiorze ciekawostek o Imperium i nie tylko! Pomysły w nim zawarte ubarwią każdą grę i mogą służyć jako zalążek wielu przygód. Poradnik Staroświatowca sprawdza się w podróży przez Stary świat, który dzięki niemu staje się jeszcze bardziej ponury i groźny.

Dodatek, przydatny zarówno dla Mistrzów Gry, jak i graczy, zawiera interesujące artykuły, między innymi:

  • Szczegółowy opis dróg wodnych Imperium, włącznie z opisem żyjących w rzekach potworów oraz nowych profesji, takich jak strażnik rzeczny i doker.
  • Rzut oka na niezwykłe i intrygujące życie staroświatowych cyrkowców.
  • Rozszerzone zasady dotyczące handlu i transportu w Imperium.
  • Szczegółowe opisy Sartosy, Miasta Piratów, oraz Tobaro, zwanego Miastem Głupców.
  • Dokładny opis znaków gwiezdnych.
  • Znaczenie medycyny w Starym świecie, włącznie z historią tej nauki oraz nowymi zasadami dotyczącymi leczenia i opieki medycznej.
  • Gotowe do wykorzystania w przygodzie opisy lokacji, między innymi Prochowni Gugnira, a także karczmy „Arena” oraz zajazdu „Kogut w Kuble”.
  • Szczegółowy opis Imperialnej Akademii Artylerii, włącznie z historią uczelni, zwyczajami i najważniejszymi osobistościami.
  • Zagrożenie dla Imperium w postaci Kultu Oświecenia.
  • Rozszerzenie wiedzy zebranej w Bestiariuszu Starego świata o ponad tuzin nowych potworów, między innymi bagienną ośmiornicę, krwawnika oraz przerażającego połatańca.


Uwaga!  To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest WFRP Księga Zasad ED2.

Sprawdź darmowe materiały dodatkowe do tego systemu: DODATKI

Przeczytaj artykuł o tworzeniu postaci: TUTAJ

Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:

Czas dostawy: 5 dni robocze
Kup przed 13:00 w dzień roboczy -> Nadamy tego samego dnia :D