Podręcznik Warhammer FRP - Poradnik Staroświatowca (Twarda Oprawa)

101,00 zł
Kup przed 13:00 w dzień roboczy -> nadamy dziś!

Co mają wspólnego astrologowie, bagienne ośmiornice i cyrkowcy? Otóż wszystkich możesz spotkać podczas swoich przygód i wszyscy zostali opisani w Poradniku Staroświatowca – zbiorze ciekawostek o Imperium i nie tylko! Pomysły w nim zawarte ubarwią każdą grę i mogą służyć jako zalążek wielu przygód. Poradnik Staroświatowca sprawdza się w podróży przez Stary świat, który dzięki niemu staje się jeszcze bardziej ponury i groźny.

Okładka
Twarda
Wydanie
Czarno-białe
Liczba stron
136
Rozmiar
27 x 21 cm
Tłumaczenie
Tłumaczenie
Katarzyna Pleskot, Tomasz Kutner
Język
Polski
Edycja
2

Dobierz fajne dodatki ^^

Informacje o zamówieniu Informacje o zamówieniu

Podręcznik Warhammer FRP - Poradnik Staroświatowca (Twarda Oprawa)

Co mają wspólnego astrologowie, bagienne ośmiornice i cyrkowcy? Otóż wszystkich możesz spotkać podczas swoich przygód i wszyscy zostali opisani w Poradniku Staroświatowca – zbiorze ciekawostek o Imperium i nie tylko! Pomysły w nim zawarte ubarwią każdą grę i mogą służyć jako zalążek wielu przygód. Poradnik Staroświatowca sprawdza się w podróży przez Stary świat, który dzięki niemu staje się jeszcze bardziej ponury i groźny.

Dodatek, przydatny zarówno dla Mistrzów Gry, jak i graczy, zawiera interesujące artykuły, między innymi:

  • Szczegółowy opis dróg wodnych Imperium, włącznie z opisem żyjących w rzekach potworów oraz nowych profesji, takich jak strażnik rzeczny i doker.
  • Rzut oka na niezwykłe i intrygujące życie staroświatowych cyrkowców.
  • Rozszerzone zasady dotyczące handlu i transportu w Imperium.
  • Szczegółowe opisy Sartosy, Miasta Piratów, oraz Tobaro, zwanego Miastem Głupców.
  • Dokładny opis znaków gwiezdnych.
  • Znaczenie medycyny w Starym świecie, włącznie z historią tej nauki oraz nowymi zasadami dotyczącymi leczenia i opieki medycznej.
  • Gotowe do wykorzystania w przygodzie opisy lokacji, między innymi Prochowni Gugnira, a także karczmy „Arena” oraz zajazdu „Kogut w Kuble”.
  • Szczegółowy opis Imperialnej Akademii Artylerii, włącznie z historią uczelni, zwyczajami i najważniejszymi osobistościami.
  • Zagrożenie dla Imperium w postaci Kultu Oświecenia.
  • Rozszerzenie wiedzy zebranej w Bestiariuszu Starego świata o ponad tuzin nowych potworów, między innymi bagienną ośmiornicę, krwawnika oraz przerażającego połatańca.


Uwaga!  To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest WFRP Księga Zasad ED2.

Czas dostawy: 5 dni robocze

Sprawdź darmowe materiały dodatkowe do tego systemu: DODATKI

Przeczytaj artykuł o tworzeniu postaci: TUTAJ

Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:

Kup przed 13:00 w dzień roboczy -> Nadamy tego samego dnia :D