Podręcznik Tajemnice Pętli Spoza Czasu RPG
Więcej niż zbiór scenariuszy!
Podobno po polach na wyspach jeziora Melar krąży jakieś mechaniczne ustrojstwo. Tymczasem na tablicy ogłoszeń przed spożywczakiem systematycznie przybywa ogłoszeń o zaginionych zwierzakach domowych. W telewizji gość od pogody donosi o „przypadkowych porywach burzowych” – i faktycznie od kilku dni, co noc pogoda mocno się psuje.
To tylko początek serii niezwykłych przygód, które zaprowadzą Dzieciaki w dzikie tereny wokół Pętli, a potem do tajnych tuneli kompleksu. Ale co to wszystko ma wspólnego z od dawna oczekiwanym obozem letnim, magnetynowym okrętem Susi Talvi i lądowaniem na Księżycu w 1969 roku?
Dobierz fajne dodatki ^^
Podręcznik Tajemnice Pętli Spoza Czasu RPG
Więcej niż zbiór scenariuszy!
Podobno po polach na wyspach jeziora Melar krąży jakieś mechaniczne ustrojstwo. Tymczasem na tablicy ogłoszeń przed spożywczakiem systematycznie przybywa ogłoszeń o zaginionych zwierzakach domowych. W telewizji gość od pogody donosi o „przypadkowych porywach burzowych” – i faktycznie od kilku dni, co noc pogoda mocno się psuje.
To tylko początek serii niezwykłych przygód, które zaprowadzą Dzieciaki w dzikie tereny wokół Pętli, a potem do tajnych tuneli kompleksu. Ale co to wszystko ma wspólnego z od dawna oczekiwanym obozem letnim, magnetynowym okrętem Susi Talvi i lądowaniem na Księżycu w 1969 roku?
Podręcznik zawiera następujące rozdziały:
- Zwierzęca arka. Poszukując zaginionych zwierząt domowych, Dzieciaki trafiają w środek bardzo dziwnej burzy.
- Obóz letni. Wreszcie nadeszły wakacje i postaci graczy wysłano na letni obóz. Atmosfera letniej beztroski szybko przeradza się w czystą grozę – niespodziewanie. Dzieciaki budzą się w zupełnie innych czasach... i innych ciałach!
- Burza w klepsydrze. Ciekawość prowadzi Dzieciaki do zakazanych stref i niestabilnych baniek czasoprzestrzennych, których źródło leży gdzieś w głębinach Gravitronu.
- Tajne miejsca. Nowa Kraina Tajemnic, pełna ciekawych Bohaterów Niezależnych i pomysłów na przygody.
- Maszyna Tajemnic. Twórz nowe Tajemnice lub wzbogać swoją Krainę Tajemnic, wykorzystując wszechstronny generator przygód i postaci.
- Składanka Tajemnic Vol.2. Sześć krótkich przygód inspirowanych popularnymi piosenkami z lat 90.
Przeczytaj artykuł o tworzeniu postaci: TUTAJ
Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:
- Standardowe zestawy (7 szt.), Powiększone zestawy (min. 8 kostek)
- K4 z cyframi: matowe i transparentne
- K6 z cyframi 1,6 cm: matowe, transparentne, kolorowe i metalowe
- K6 z kropkami 1,6 cm: matowe, transparentne, kolorowe
- K6 z kropkami 1,1 cm: matowe, kolorowe
- K10 z cyframi od 0 do 9: matowe, transparentne, kolorowe, świecące
- K10 z cyframi od 1 do 10: matowe i kolorowe
- K20: kolorowe, wielkie drewniane, wielkie metalowe
- K30: matowe
- K60: matowe
- K100: matowe