Neofici nie potrafią zapanować nad swoją pierwotną potrzebą utoczenia krwi ludzkiej i wtłoczenia nieco duszy do swojego martwego serca. Zazwyczaj dwa dni po przemianie mają już na swoim koncie pierwszą ofiarę, którą wypijają do cna. Wtedy to przeżywają wampiryczny wstrząs i zaczynają pij ostrożniej, wolniej - przemyślnie dobierając swoje ofiary. Tych, którzy wciąż bezmyślnie polują i oddają się swojej bestialskiej naturze, sabat eliminuje. Takie są prawa maskarady.
Zdarzają się rzadkie przypadki po przemianie, gdy nowicjusz opanowuje swój głód i oddala w czasie wypicie krwi. Staje się wtedy potężnym łowcą i może wyewoluować dwojako w swoim nieżyciu - staje się Daywalkerem, który walczy z wampirami lub aspiruje do roli wyższego wampira i przewodzi lokalnemu stadu jako Książe. Historia odnotowuje jedynie trzech wampirów opierających się swoim żądzom, tym jednego potrafiącego kroczyć w Słońcu. Wampirzy Głód jest silny, a tragedią jest fakt, że nie zabija on, tylko sprawia cierpienia przez wieki. Dlatego większość wampirów go zapokaja.








Neofici nie potrafią zapanować nad swoją pierwotną potrzebą utoczenia krwi ludzkiej i wtłoczenia nieco duszy do swojego martwego serca. Zazwyczaj dwa dni po przemianie mają już na swoim koncie pierwszą ofiarę, którą wypijają do cna. Wtedy to przeżywają wampiryczny wstrząs i zaczynają pij ostrożniej, wolniej - przemyślnie dobierając swoje ofiary. Tych, którzy wciąż bezmyślnie polują i oddają się swojej bestialskiej naturze, sabat eliminuje. Takie są prawa maskarady.
Zdarzają się rzadkie przypadki po przemianie, gdy nowicjusz opanowuje swój głód i oddala w czasie wypicie krwi. Staje się wtedy potężnym łowcą i może wyewoluować dwojako w swoim nieżyciu - staje się Daywalkerem, który walczy z wampirami lub aspiruje do roli wyższego wampira i przewodzi lokalnemu stadu jako Książe. Historia odnotowuje jedynie trzech wampirów opierających się swoim żądzom, tym jednego potrafiącego kroczyć w Słońcu. Wampirzy Głód jest silny, a tragedią jest fakt, że nie zabija on, tylko sprawia cierpienia przez wieki. Dlatego większość wampirów go zapokaja.
Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:
Nie oferujemy personalizowanych kostek do gry, jednak w naszej ofercie znajdziesz szeroką gamę unikalnych wzorów kości, które mogą spełnić Twoje oczekiwania. Oprócz tego, możesz zamówić u nas spersonalizowane:
Grafikę można wysłać na nasz adres e-mail: sklep@rgfk.pl, lub dodać link do niej bezpośrednio w dedykowanym polu na stronie produktu.
Tak, w naszej ofercie znajdziesz zestawy startowe – idealne na początek przygody z różnymi systemami RPG. Zobacz ofertę
Większość zamówionych produktów wysyłamy w ciągu 1 dnia roboczeogo. Produkty wykonywane na zamówienie mogą mieć czas realizacji od 5 do 90 dni. Szczegółowe informacje na temat wysyłki każdego produktu znajdziesz na jego stronie.
Tak, nasze kości są starannie wykonane, zapewniając równowagę i uczciwość rzutów w trakcie gry. Oprócz modeli niewyważonych - ale one mają to wyraźnie w opisie zaznaczone
Tak, regularnie oferujemy przedsprzedaż popularnych nowości. Szczegóły znajdziesz na naszej stronie w sekcji Zobacz ofertę
Nie specjalizujemy się w sprzedaży produktów cyfrowych, ale niektóre z naszych podręczników są sprzedawane wraz z wersją PDF. Informacje o tym znajdują się na stronie konkretnego podręcznika.
Tak, realizujemy wysyłki międzynarodowe. Szczegóły znajdziesz na stronie Koszty dostawy. Zobacz szczegóły
Tak, nasz zespół chętnie doradzi Ci w wyborze akcesoriów RPG. Skontaktuj się z nami, a pomożemy w dokonaniu najlepszego wyboru!
Jesteśmy we Wrocławiu, jednak jest to magazyn sklepu internetowego i gorąco zachęcamy, aby wybrać produkty przed przybyciem.
Produkty Premium