

Kuźnie Nuln stanowią ekscytujące zakończenie kampanii ścieżki Przeklętych, epickiej trylogii przygód do gry fabularnej Warhammer Fantasy.
Jakie zło rzuca cień na Klejnot Imperium? Czy niewielka grupa zaciętych śmiałków powstrzyma siły Chaosu, zanim będzie za późno? Podążaj ścieżkami Przeklętych, aby się o tym przekonać!
Przygoda czeka!
Koniec jest bliski!
Osaczona ze wszystkich stron przez agentów prastarego zła, samotna grupa Bohaterów musi stanąć w obronie Imperium i stawić czoła mrocznej potędze Chaosu. Kim są ci heroiczni i bezinteresowni wojownicy? Ależ to Ty i Twoja drużyna!
Kuźnie Nuln to ostatnia przygoda wchodząca w skład zawiłej i pełnej niebezpieczeństw kampanii ścieżki Przeklętych. Upadły demon został powstrzymany w Popiołach Middenheim, a jego machinacje ujawnione w Wieżach Altdorfu. Teraz ma ostatnią szansę, aby się uwolnić i wywrzeć krwawy odwet na śmiertelnikach. Z nulneńskich kuźni oręża i odlewni armat biją w niebo grube słupy siarkowego dymu, zatruwając powietrze dawnej stolicy Imperium. Jednak bardziej toksyczna od metalicznych wyziewów manufaktur jest skaza Chaosu, tocząca zarówno możnych, jak i plebs tego miasta.
Nuln, zwane też "Klejnotem Imperium", szykuje się do odsłonięcia prototypu nowego działa prochowego, skonstruowanego przez inżynierów z Imperialnej Akademii Artylerii. Na odsłonięcie Magnusa - gdyż tak nazwano armatę, na cześć najsłynniejszego nulneńczyka, Imperatora Magnusa Pobożnego - zaproszeni przez kapryśną Hrabinę Emmanuelle von Liebowitz przybyli arystokraci z najdalszych zakątków Starego świata. Wielu z nich zostało też zaproszonych na dworski bal maskowy, jednak gdy elity się bawią, szalony morderca opętany przez demona zbiera krwawe żniwo w zaułkach miasta.
Aby uratować Imperium przed straszliwym losem, potrzebne będą bystre umysły, sprawne dłonie i ostre miecze. Bohaterowie muszą rozplątać gęstą sieć kłamstw i intryg, odnaleźć dowody obciążające zdrajców i odzyskać demoniczny artefakt, gdyż w przeciwnym razie potworna, nieśmiertelna istota, zdolna jedynie pustoszyć i zabijać bez litości, ponownie odzyska wolność.
W niniejszej książce znajdziesz:
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest WFRP Księga Zasad ED2.
Pobierz materiały dodatkowe TUTAJ.
Sprawdź darmowe materiały dodatkowe do tego systemu: DODATKI
Przeczytaj artykuł o tworzeniu postaci: TUTAJ
Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:
Zestaw trzech podręczników do gry Warhammer Fantasy Roleplay 2 Edycja: Księga Zasad, Księga...
Królestwa renegatów to dodatek, który pozwoli stworzyć własne księstwo w kotle polityki,...
W Wieżach Altdorfu Bohaterowie Graczy muszą wyruszyć do miasta zwanego "Sercem Imperium", aby...
Almanach Mistrza Gry to bezcenny dodatek dla każdego Mistrza Gry prowadzącego przygody w...
Kontynuacja wspaniałej gry fabularnej Warhammer Fantasy Role Play, której I edycja stała się...
Ten podręcznik do gry fabularnej Warhammer Fantasy Roleplay: 2 edycja jest przepełniony...
Splądrowane Krypty to wybór przygód do gry Warhammer Fantasy Roleplay. Mistrzowie Gry znajdą w...
Bez odpowiedniego ekwipunku nawet najdzielniejsi awanturnicy nie mają zbyt wielkich szans w...
Imperium to serce Starego świata. Poznanie jego tajemnic zapewnia sukces każdej kampanii w...
Popioły Middenheim to pierwsza część wielkiej trylogii ścieżki Przeklętych. Oprócz scenariusza...
Księga Zbawienia to bezcenny dodatek dla graczy i Mistrzów Gry, zawierający ogromną ilość...
14„Pokusa arcylicza” to więcej niż przygoda, więcej nawet niż opis regionu i zalążek kampanii....
Królestwo Magii to nieoceniony dodatek do Księgi Zasad Warhammera, przydatny zarówno dla...
Tysiąc Tronów to kampania przeznaczona do Warhammer Fantasy Roleplay obiecująca poprowadzić...
Co mają wspólnego astrologowie, bagienne ośmiornice i cyrkowcy? Otóż wszystkich możesz spotkać...
W Księdze Spaczenia znajdziesz obszerne informacje dotyczące Pustkowi Chaosu oraz położonych...