• Wyprzedane ;c

Podręcznik Warhammer FRP - Królestwo Magii (miękka Oprawa)

84,00 PLN

Królestwo Magii to nieoceniony dodatek do Księgi Zasad Warhammera, przydatny zarówno dla graczy jak i Mistrzów Gry. Nowe wydanie to miękka oprawa i czarno-biały środek.

Wyprzedane ;c

Okładka
Miękka
Wydanie
Czarno-białe
Liczba stron
256
Rozmiar
27 x 21 cm
Tłumaczenie
Tłumaczenie
Szymon Gwiazda, Tomasz Kutner
Język
Polski
Edycja
2
  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • Metody dostawy:
    inpostdhlpoczta-polska
  • Płatności:
    blikpaynowcardspaypogpay
  • Możliwy odbiór osobisty we Wrocławiu
  • Zwrot do 14dni lub wymiana na inny model

Dobierz fajne dodatki ^^

Informacje o zamówieniu Informacje o zamówieniu

Podręcznik Warhammer FRP - Królestwo Magii (miękka Oprawa)

Królestwo Magii to nieoceniony dodatek do Księgi Zasad Warhammera, przydatny zarówno dla graczy jak i Mistrzów Gry. Nowe wydanie to miękka oprawa i czarno-biały środek.

Poznaj tajemnice magii!
Magiczne wichry owiewają krainy ludzi. Potężne i niewidzialne, oplatają cały Stary świat. Okiełznać je potrafią tylko czarodzieje dysponujący wielką wiedzą i mocą. Ten obszerny dodatek do Księgi Zasad Warhammera zawiera kompletny zbiór informacji o magii: od najdawniejszych czasów aż po założenie Kolegiów Magii i rolę czarodziejów we współczesnym Imperium. Traktowani z niechęcią, nieufnością, a nawet strachem, czarodzieje wielokrotnie dowiedli swojego oddania w walce z Chaosem. Ukazując kulisy działania Kolegiów Magii, dodatek jest nieocenioną pomocą dla tych, którzy zdecydowali się na podążanie ścieżką wiedzy tajemnej, jak też dla tych, którzy swoje życie poświęcili zwalczaniu czarnoksiężników.
Na stronach Królestwa Magii znajdziesz między innymi:

  • Dziesiątki nowych zaklęć dla każdego Wiatru Magii - między innymi wrząca krew i złudzenie śmierci.
  • Wyczerpujące informacje na temat Kolegiów Magii, włącznie z ich historią, obszarami działania, ambicjami i najważniejszymi osobistościami!
  • Opis magii czarnoksięskiej, włącznie z nowymi profesjami - czarownika i czarnoksiężnika.
  • Rozszerzoną listę Przekleństwa Tzeentcha!
  • Tajemne piętna doświadczonych Magistrów.
  • Nowe zasady dotyczące odprawiania rytuałów, przygotowywania magicznych mikstur i kontrolowania chowańców.
  • Nowe magiczne eliksiry - między innymi Mikstura uśmierzania bólu i Przyjaciel opoja.
  • Nowe magiczne przedmioty - między innymi Czarna Czaszka Kalifa oraz Pierścień Fauschlagu.
  • Magia runiczna - kompletne zasady wykuwania tajemnych znaków, włącznie z tak runami jak runa ognia oraz mistrzowska runa władzy królewskiej.
  • Obszerny wykład o magicznych fenomenach i naturze magii.
  • Rola magii w Starym świecie, włącznie z różnymi sposobami jej postrzegania przez osoby wszystkich stanów i środowisk.
  • Opis czarodziejów-renegatów, a także nieustępliwych łowców czarownic, którzy przysięgali walczyć z heretykami i czarnoksiężnikami.
  • Okrutny koniec - przygoda T.S. Luikarta, rozgrywająca się w czasie averlandzkiego święta Wina.
  • Łatwy łup - opowiadanie Roberta Earla.


Uwaga!  To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest WFRP Księga Zasad ED2.

Sprawdź darmowe materiały dodatkowe do tego systemu: DODATKI

Przeczytaj artykuł o tworzeniu postaci: TUTAJ

Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:

Kup przed 13:00 w dzień roboczy -> Nadamy tego samego dnia :D
doradzimy