"Największym dobrodziejstwem na tym świecie jest fakt, że umysł ludzki nie jest w stanie skorelować całej swej istoty. Żyjemy na spokojnej wyspie ignorancji pośród czarnych mórz nieskończoności i wcale nie jest powiedziane, że w swej podróży zawędrujemy daleko." -H.P. Lovecraft
Wieża do kości - każda osoba, która RPG-ami pasjonuje się trochę dłużej, pewnie usłyszała ten termin; może nawet wie, czym ta tajemnicza wieża jest. Jeśli tak jest w Twoim przypadku - możesz śmiało przejść do następnej sekcji tego artykułu, gdzie wyjaśnimy jakie rodzaje wieży do kości można znaleźć i jaka będzie najlepsza dla Ciebie; jeśli nie - spokojnie, zaraz wszystkiego się dowiesz.
Raczej każdy w swoim życiu chociaż raz rzucił kostką. Nic specjalnego, kwadratowy kawałek plastiku z małymi wypustkami, które ktoś postanowił nazwać oczkami. Doskonale znasz ten temat i zastanawiasz się, dlaczego to mówię, skoro tak naprawdę czytasz to, żeby dowiedzieć się jakie kości będą najlepsze dla ciebie i twojej kampanii w tym RPG-u, o którym wszyscy teraz mówią.
Ostrza w mroku to gra fabularna o szajce śmiałych łotrów szukających szczęścia na nawiedzonych ulicach fantastyczno-industrialnego miasta. Znajdziecie w niej skoki, pościgi, okultystyczne tajemnice, niebezpieczne układy, krwawe potyczki oraz nieprzebrane bogactwa – jeśli tylko macie w sobie dość odwagi, by po nie sięgnąć.
Wasza nowo powstała szajka musi przetrwać pośród innych gangów, potężnych rodów szlacheckich, żądnych zemsty duchów i Błękitnych Płaszczy ze Straży Miejskiej oraz stawić czoła kuszącej, lecz zepsutej pieśni własnych dusz. Czy zdobędziecie wpływy w półświatku? Ile będziecie gotowi poświęcić, aby wspiąć się na sam szczyt? W podręczniku znajdziecie:
Zasady tworzenia barwnych postaci łotrów: Czyhaczy, Ogarów, Pająków, Pijawek, Siepaczy, Szeptuchów, ściemniaczy.
Solidną mechanikę, która stawia fikcję na pierwszym miejscu: sytuacja, w jakiej znajduje się postać, jest równie ważna, co umiejętności bohatera.
Szybkie zasady planowania kryminalnych przedsięwzięć, pozwalające pominąć żmudne ustalanie kolejnych posunięć krok po kroku.
Zasady opisujące eksperymenty alchemiczne, majsterkowanie przy gadżetach oraz tajemne moce okultystyczne – w tym reguły umożliwiające granie duchami i jeszcze dziwniejszymi istotami.
Przewodnik po nawiedzonym Zmierzchomurzu wraz z mapami, opisami frakcji i bohaterów niezależnych, szansami i zagrożeniami, za których sprawą od razu zanurzycie się w otwartym, reagującym na wasze działania świecie gry.
Sprawdź darmowe materiały dodatkowe do tego systemu: DODATKI
Ostrza w mroku to gra fabularna o szajce śmiałych łotrów szukających szczęścia na nawiedzonych ulicach fantastyczno-industrialnego miasta. Znajdziecie w niej skoki, pościgi, okultystyczne tajemnice, niebezpieczne układy, krwawe potyczki oraz nieprzebrane bogactwa – jeśli tylko macie w sobie dość odwagi, by po nie sięgnąć.