Za życia skromny medyk, po śmierci nieszczęsny nieumarły powracający do życia na usługach nikczemnego nekromanty. Balur nie miał szczęścia. Życie (i nieżycie) poniewierało nim jak pies kością. Jednak Balur miał w sobie bardzo istotną cechę. Był cierpliwy. Podglądał swojego mistrza i uczył się inkantacji oraz gestów na pamięć. Gdy nie wzywano go do zadań, siadał na tyłach wieży i ćwiczył się w sztuce magicznej. Nie wiadomo, ile mu to zeszło, nieumarli czasu nie liczą. Wiedzieć musisz natomiast, że szło mu nieźle i wkrótce zaczął władać magią na poziomie arcymistrzowskim. Złapał więc warana, zmodyfikował jego ciało, a potem przetransferował swoją duszę do drakońskiego pojemnika. Stając się smokoludziem, uwolnił się od klątwy swego pana i nie musiał być mu już więcej posłuszny. Starł się z nim na szczycie wieży i pokonał go, zajmując samemu tron arcymaga. Wraz z należnymi mu podwładnymi i skarbcem. Balur żył sto lat, rozwijając w tym czasie znacznie swoje dominium i budząc postrach wśród bohaterskiej gawiedzi. Po śmierci na jego drakońskie oczy polowało wielu magów. Żadnemu się nie udało, tylko kupcowi Ergiefkusowi.








Za życia skromny medyk, po śmierci nieszczęsny nieumarły powracający do życia na usługach nikczemnego nekromanty. Balur nie miał szczęścia. Życie (i nieżycie) poniewierało nim jak pies kością. Jednak Balur miał w sobie bardzo istotną cechę. Był cierpliwy. Podglądał swojego mistrza i uczył się inkantacji oraz gestów na pamięć. Gdy nie wzywano go do zadań, siadał na tyłach wieży i ćwiczył się w sztuce magicznej. Nie wiadomo, ile mu to zeszło, nieumarli czasu nie liczą. Wiedzieć musisz natomiast, że szło mu nieźle i wkrótce zaczął władać magią na poziomie arcymistrzowskim. Złapał więc warana, zmodyfikował jego ciało, a potem przetransferował swoją duszę do drakońskiego pojemnika. Stając się smokoludziem, uwolnił się od klątwy swego pana i nie musiał być mu już więcej posłuszny. Starł się z nim na szczycie wieży i pokonał go, zajmując samemu tron arcymaga. Wraz z należnymi mu podwładnymi i skarbcem. Balur żył sto lat, rozwijając w tym czasie znacznie swoje dominium i budząc postrach wśród bohaterskiej gawiedzi. Po śmierci na jego drakońskie oczy polowało wielu magów. Żadnemu się nie udało, tylko kupcowi Ergiefkusowi.
Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:
Nie oferujemy personalizowanych kostek do gry, jednak w naszej ofercie znajdziesz szeroką gamę unikalnych wzorów kości, które mogą spełnić Twoje oczekiwania. Oprócz tego, możesz zamówić u nas spersonalizowane:
Grafikę można wysłać na nasz adres e-mail: sklep@rgfk.pl, lub dodać link do niej bezpośrednio w dedykowanym polu na stronie produktu.
Tak, w naszej ofercie znajdziesz zestawy startowe – idealne na początek przygody z różnymi systemami RPG. Zobacz ofertę
Większość zamówionych produktów wysyłamy w ciągu 1 dnia roboczeogo. Produkty wykonywane na zamówienie mogą mieć czas realizacji od 5 do 90 dni. Szczegółowe informacje na temat wysyłki każdego produktu znajdziesz na jego stronie.
Tak, nasze kości są starannie wykonane, zapewniając równowagę i uczciwość rzutów w trakcie gry. Oprócz modeli niewyważonych - ale one mają to wyraźnie w opisie zaznaczone
Tak, regularnie oferujemy przedsprzedaż popularnych nowości. Szczegóły znajdziesz na naszej stronie w sekcji Zobacz ofertę
Nie specjalizujemy się w sprzedaży produktów cyfrowych, ale niektóre z naszych podręczników są sprzedawane wraz z wersją PDF. Informacje o tym znajdują się na stronie konkretnego podręcznika.
Tak, realizujemy wysyłki międzynarodowe. Szczegóły znajdziesz na stronie Koszty dostawy. Zobacz szczegóły
Tak, nasz zespół chętnie doradzi Ci w wyborze akcesoriów RPG. Skontaktuj się z nami, a pomożemy w dokonaniu najlepszego wyboru!
Jesteśmy we Wrocławiu, jednak jest to magazyn sklepu internetowego i gorąco zachęcamy, aby wybrać produkty przed przybyciem.
Produkty Premium