Samotnie Przeciwko Mrozowi Zew Cthulhu - Gra Paragrafowa
Samotnie przeciwko mrozowi to klimatyczna, jednoosobowa przygoda w przerażającym świecie mitów Cthulhu. Akcja gry przeniesie cię w lata 20. XX wieku: wraz z ekspedycją badawczą udasz się na mroźne, niegościnne Północno-Zachodnie Terytoria Kanady. W tej opowieści wybierasz swoją własną drogę – od twoich wyborów zależy, czy osiągniesz sukces, czy też poniesiesz porażkę!
Dobierz fajne dodatki ^^
Inne rzeczy z tej kategorii
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili również:
Samotnie Przeciwko Mrozowi Zew Cthulhu - Gra Paragrafowa
Samotnie przeciwko mrozowi to klimatyczna, jednoosobowa przygoda w przerażającym świecie mitów Cthulhu. Akcja gry przeniesie cię w lata 20. XX wieku: wraz z ekspedycją badawczą udasz się na mroźne, niegościnne Północno-Zachodnie Terytoria Kanady. W tej opowieści wybierasz swoją własną drogę – od twoich wyborów zależy, czy osiągniesz sukces, czy też poniesiesz porażkę!
MINI KAMPANIA W śWIECIE ZEWU CTHULHU DLA JEDNEGO GRACZA
Czworo przyjaciół zostaje wciągniętych w mroczną historię. Bezcenny artefakt, który zniknął w tajemniczych okolicznościach, ma zostać wykorzystany do przeprowadzenia bluźnierczego rytuału. Według wszelkich przesłanek, doprowadzi on do zniszczenia świata. Los ludzkości leży w Twoich rękach! Ciemność narasta i tylko Ty możesz podtrzymać nikły promień niknącego światła…
Samotnie przeciwko ciemnościto przygoda dla jednego gracza, której akcja dzieje się jesienią 1931. Twój przyjaciel zostaje aresztowany i prosi Cię o pomoc. Rzucasz wszystko i ruszasz w szaloną podróż. W każdym odwiedzonym miejscu możesz znaleźć pomocne wskazówki… albo obłęd i śmierć.
Czeka na Ciebie czworo przygotowanych Badaczy. W zależności od okoliczności przyjmiesz inną rolę w dochodzeniu prawdy. Będą to: Louis Grunewald, profesor lingwistyki na Uniwersytecie Miskatonic, Lydia Lau, szukająca sensacji reporterkaNew York Sun, Devon Wilson, marynarz na przepustce z Marynarki Wojennej USA oraz Ernest Holt, zamożny przedsiębiorca.
Z egzemplarzem Startera doZewu Cthulhu, ołówkiem i kośćmi do gry pod ręką, masz już wszystko, by wyruszyć w pełną przygód podróż po całym świecie. Usiądź wygodnie i stań samotnie przeciwko ciemności.
Trzymasz w rękach nowe wydanie przygody, opublikowanej po raz pierwszy ponad 30 lat temu. Została ona poddana licznym zmianom, aby pasowała do 7. Edycji Zewu Cthulhu.
Wcielisz się w rolę dr L. C. Nadelmanna, antropologa ze słynnego Uniwersytetu Miskatonic w Arkham, Massachusetts. Wraz z trójką swoich najzdolniejszych doktorantów, a także doświadczoną lokalną przewodniczką, wyruszysz w głąb legendarnej krainy – Północnej Hanninah. Masz nadzieję natrafić na nowe antropologiczne odkrycia, które pozwolą ci na dalszy rozwój kariery i zapewnią rozgłos w świecie nauki.
Uzbrojony się w ołówek, kości do gry oraz egzemplarz Księgi Strażnika lub Zestawu Startowego Zewu Cthulhu, jesteś gotowy, aby wyruszyć w lodowatą, odludną dzicz i stanąć naprzeciwko mrozowi. Czy podejmiesz wyzwanie? Tylko nie zapomnij włożyć ciepłych ubrań. Temperatura opada szybko, niedługo zrobi się przeraźliwie zimno…
- Polska edycja zawiera 7 nowych ilustracji autorstwa Martyny Starczewskiej.
- Okładka autorstwa: Veronica Anrathi
- Ponad 650 paragrafów
Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:
- Standardowe zestawy (7 szt.), specjalne (9 szt. dodatkowe k10) i powiększone (10 szt. dodatkowa k10, k24 i k30)
- K4 z cyframi: matowe i transparentne
- K6 z cyframi 1,6 cm: matowe, transparentne, kolorowe i metalowe
- K6 z kropkami 1,6 cm: matowe, transparentne, kolorowe
- K6 z kropkami 1,1 cm: matowe, kolorowe
- K10 z cyframi od 0 do 9: matowe, transparentne, kolorowe, świecące
- K10 z cyframi od 1 do 10: matowe i kolorowe
- K20: kolorowe, wielkie drewniane, wielkie metalowe
- K30: matowe
- K60: matowe
- K100: matowe