Podręcznik Zew Cthulhu 7ed. Mity Wojny

179,00 zł
Kup przed 13:00 w dzień roboczy -> nadamy dziś!

Stań do walki na dwóch frontach 

Szaleństwo i obłęd. Wojna sama w sobie to szaleństwo i obłęd: mówiliśmy sobie, że gorzej już być nie może. Pomyliliśmy się. Okazało się, że znaleźliśmy się między młotem a kowadłem, z jednej strony otoczeni ludzkim okrucieństwem, z drugiej zaatakowani przez coś, co nawet nie ma prawa istnieć. Przenieście się w czas wojennej zawieruchy, by stanąć do walki na dwóch frontach: zmierzycie się nie tylko z ludzkim okrucieństwem, ale i przerażającą obojętnością mitów Cthulhu. Poznajcie rzeczywistość II wojny światowej z perspektywy Konspiratorów (cywili, partyzantów i żołnierzy), którzy powoli odkrywają, że poza straszliwa wojną, w Polsce i na świecie działają inne, mroczniejsze siły.

Okładka
Twarda
Wydanie
Kolorowe
Liczba stron
280
Rozmiar
A4
Język
Polski

Dobierz fajne dodatki ^^

Informacje o zamówieniu Informacje o zamówieniu

Podręcznik Zew Cthulhu 7ed. Mity Wojny

Stań do walki na dwóch frontach 

Szaleństwo i obłęd. Wojna sama w sobie to szaleństwo i obłęd: mówiliśmy sobie, że gorzej już być nie może. Pomyliliśmy się. Okazało się, że znaleźliśmy się między młotem a kowadłem, z jednej strony otoczeni ludzkim okrucieństwem, z drugiej zaatakowani przez coś, co nawet nie ma prawa istnieć. Przenieście się w czas wojennej zawieruchy, by stanąć do walki na dwóch frontach: zmierzycie się nie tylko z ludzkim okrucieństwem, ale i przerażającą obojętnością mitów Cthulhu. Poznajcie rzeczywistość II wojny światowej z perspektywy Konspiratorów (cywili, partyzantów i żołnierzy), którzy powoli odkrywają, że poza straszliwa wojną, w Polsce i na świecie działają inne, mroczniejsze siły.
W Mitach Wojny znajdziecie:
  • Opis rzeczywistości II wojny światowej oraz okupacyjnych realiów w Polsce: wszystko stworzone z udziałem historyków.
  • Nowe zawody, archetypy, umiejętności oraz tabelki broni i wyposażenia, które niejednokrotnie uratuje Wam życie podczas niebezpiecznych misji.
  • Mity Cthulhu w nowej — ale jak zawsze przerażającej — postaci.
  • Instrukcje przemiany Badaczy w Konspiratorów oraz stworzenia własnej komórki konspiracyjnej.
  • Dziesiątki porad dla graczy i Strażniczek, także do gry w pulpowym stylu.
  • Osobny, obszerny rozdział o tworzeniu scenariuszy i kampanii w dowolnym okresie II wojny światowej.
  • Zupełnie nowy, przejrzysty layout, który znajdzie się we wszystkich podręcznikach z tej serii.
Cztery gotowe do poprowadzenia scenariusze: Sanatorium, Wsi spokojna, Serce z kamienia, Wieże Falkemnburga.
  • Sanatorium – Scenariusz rozpoczyna się od zadania inwigilacji centrum rekonwalescencji, jakie Niemcy budują w pobliskich górach. Oficjalne informacje raczej nie mają wiele wspólnego z prawdą – na miejscu powstaje dziwna konstrukcja z metalowych anten niewiadomego przeznaczenia. Natomiast las, który ma stać się sanatoryjnym parkiem, skrywa ponurą, sięgającą poprzedniego wieku tajemnicę…
  • Wsi spokojna – Konspiratorzy dostają się na teren budowy pomocniczej Wilczego Szańca, kwatery Hitlera. Korzystając z fałszywych tożsamości, mają zdobyć plany bunkra. Lokalna społeczność robi tymczasem wszystko, by sabotować konstrukcję. Nie wszystko jest tym, czym wydaje się na pierwszy rzut oka, a jedno niewłaściwe słowo lub działanie może doprowadzić do niewyobrażalnej tragedii.
  • Serce z kamienia – Niewielki oddział Armii Krajowej, do którego należą Konspiratorzy, otrzymuje nowe zadanie. W dziwnych okolicznościach ginie oficer gestapo, którego niedawno udało się zwerbować jako wtyczkę AK. Niemcy oskarżają „polskich bandytów” o zamach i zapowiadają akcje odwetowe. Konspiratorzy muszą podjąć działanie; pozostaje zbyt wiele pytań bez jasnych odpowiedzi. Czy w ostatecznym rozrachunku naprawdę trzeba decydować, co jest mniejszym, a co większym złem?
  • Wieże Falkemnburga – Scenariusz rozgrywa się nad jeziorem Krosino, niedaleko Złocieńca (Falkenburga), gdzie naziści wybudowali Ordensburg Krosinsee. Niemcy nie wiedzą, że tuż pod ich bokiem zagnieździli się również Konspiratorzy – polskie sokoły, które bacznie obserwują, jak uszkodzić niemiecką machinę wojenną. Otwarta struktura Wież Falkenburga pozwala na stworzenie wielowątkowej kampanii dziejącej się w kolejnych latach II wojny światowej.
Do rozgrywki w Mity Wojny potrzebujesz jedynie Księgi Strażnika (lub dodatkowo Pulp Cthulhu, jeżeli wolisz rozgrywkę w tym klimacie). Dodatek stanowi część serii The Darkest Hour, ale nie wymaga posiadania ani znajomości podręczników z tej linii. Można go też z nimi dowolnie łączyć.
Czas dostawy: 5 dni robocze

Sprawdź darmowe materiały dodatkowe do tego systemu: DODATKI

Przeczytaj artykuł o tworzeniu postaci: TUTAJ

Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:

Kup przed 13:00 w dzień roboczy -> Nadamy tego samego dnia :D