Podręcznik The Witcher RPG - Wiedźmińskie Zapiski

113,00 zł
Kup przed 13:00 w dzień roboczy -> nadamy dziś!

Wiedźmińskie Zapiski to dodatek do gry The Witcher RPG. Zawarto w nim opisy wielu nowych potworów, pomysły na przygody z ich udziałem, historię wiedźmińskiego rzemiosła i zupełnie nową mechanikę prowadzenia śledztw.

Okładka
Twarda
Wydanie
Kolorowe
Liczba stron
160
Tłumaczenie
Jakub Zapała

Dobierz fajne dodatki ^^

Informacje o zamówieniu Informacje o zamówieniu

Podręcznik The Witcher RPG - Wiedźmińskie Zapiski

Wiedźmińskie Zapiski to dodatek do gry The Witcher RPG. Zawarto w nim opisy wielu nowych potworów, pomysły na przygody z ich udziałem, historię wiedźmińskiego rzemiosła i zupełnie nową mechanikę prowadzenia śledztw.

Wiedźmini przestają być potrzebni, ale nie zawsze tak było. Dawniej potwora można było napotkać niemal na każdym kroku. Zwyczajna podróż między pobliskimi siołami wiązała się z koniecznością uzbrojenia się na wypadek ataku mglaków albo cyklopa. Na szlaku można było również spotkać wiedźmina, wędrownego zabójcę tych poczwar. Dzienniki założyciela Szkoły Cechu Gryfa, Erlanda z Larvik, są kroniką tego burzliwego okresu, ponadto katalogują wiedzę o przeróżnych monstrach. Niektóre z nich są dziś tak rzadkie, że nikt nie widział ich od pokoleń!
W niniejszym dodatku znajdziesz: 
  • 33 nowe potwory: niechaj mieszkańcy Królestw Północy drżą z przerażenia przed wyrastającymi spod ziemi archesporami czy niesionymi mroźnym wichrem wendigo! To bestiariusz, na który czekałeś! 
  • 2 niepospolite potwory: skorzystaj z zasad tworzenia przebiegłych wampirów wyższych oraz prawdziwych smoków, które staną się postrachem mrocznych zakamarków i przestworzy Kontynentu! To wrogowie, którzy będą stanowić dla graczy prawdziwe wyzwanie! 
  • Rozbudowana mechanika Śledztw: skorzystaj z nowo zaimplementowanej  mechaniki, by tworzyć wciągające intrygi! Te bardziej skomplikowane Bohaterowie Graczy będą rozpracowywać przez całą kampanię. Te prostsze pozwolą przygotować pełną emocji zagadkę kryminalną na pojedynczą sesję! Uruchom swoje wiedźmińskie zmysły i odnajdź wszystkie tropy! 
  • Nowe informacje o świecie: poznaj dzieje Zakonu Wiedźminów oraz historię Erlanda z Larvik, jednego z pierwszych wiedźminów, założyciela Szkoły Gryfa, której siedziba znajduje się w Kaer Seren. Stawia się tam na równomierne kształcenie w walce mieczem, strzelectwie i używaniu znaków. Co jednak najważniejsze, mieszek pełen złota nigdy nie był największą motywacją dla Gryfitów. Liczą się dla nich gromadzenie wiedzy, honor, zasady oraz zdobycie zaufania dla wiedźmińskiego cechu.


Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: The Witcher RPG.
 

Sprawdź darmowe materiały dodatkowe do tego systemu: DODATKI

Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:

Kup przed 13:00 w dzień roboczy -> Nadamy tego samego dnia :D