Kostki RPG Smoczy Żar Zestaw 7 Metalowych Kości

120,00 PLN
Kup przed 13:00 w dzień roboczy -> nadamy dziś!

Żył w północnych krainach pośród ludzi półwampir, który mógł kroczyć w świetle dnia. Gorączka Słońca się go nie imała. Co więcej – pracował jako pomocnik kowala, bo żar ognia z kuźni nie czynił mu krzywdy. Z początku budził wśród tubylców tłumiony strach i niechęć, ale w miarę oswajania się z niepraktykującym krwiopijcą i z jego ochoczo niesioną pomocą, wszyscy zaczęli na nim polegać. Moment przełamania nieufności nastąpił, gdy w młynie wybuchł pożar, a nasz Chodzący Za Dnia bez namysłu wskoczył w ogień i, osmolony na twarzy i z popalonymi włosami, wyciągnął z walącego się budynku dwójkę dzieci młynarza. Wkrótce rewelacje o nietypowym osadniku dotarły do królewskiego dworu, a mędrcy zastanawiali się, jak dalece ów sławetny półwampira jest odporny na żar. Wybrali się do osady i polecili Daywalkerowi wystąpić i poddać się próbie ognia. Jeśli tego nie uczyni – rzekli magowie - spalimy wioskę i zniewolimy mieszkańców. Nasz pomocnik kowala nie wahał się ani chwili i wystąpił. Magowie wyczarowali smoka, a ten zionął na młodzieńca swoim ogniem z dna gadzich płuc. Półwampir zachwiał się, zaczęła wyparowywać mu skóra, potem zapłonęły mięśnie, a na końcu został pył. Magowie wrócili zadowoleni do stolicy. Jednak nic nie jest mocniejsze od smoczego żaru.

Ostatnie sztuki w magazynie

Materiał
Metal (stop cynku)
Sztuk w zestawie
7
Rozmiar kostek
Niestandardowe
Kolor dominujący
Czarny
Typ zestawu
Standardowe DnD
Odczytywanie liczb
Cyfry
Seria Kości
Smoczy Bogowie

Dobierz fajne dodatki ^^

Informacje o zamówieniu Informacje o zamówieniu

Kostki RPG Smoczy Żar Zestaw 7 Metalowych Kości

Żył w północnych krainach pośród ludzi półwampir, który mógł kroczyć w świetle dnia. Gorączka Słońca się go nie imała. Co więcej – pracował jako pomocnik kowala, bo żar ognia z kuźni nie czynił mu krzywdy. Z początku budził wśród tubylców tłumiony strach i niechęć, ale w miarę oswajania się z niepraktykującym krwiopijcą i z jego ochoczo niesioną pomocą, wszyscy zaczęli na nim polegać. Moment przełamania nieufności nastąpił, gdy w młynie wybuchł pożar, a nasz Chodzący Za Dnia bez namysłu wskoczył w ogień i, osmolony na twarzy i z popalonymi włosami, wyciągnął z walącego się budynku dwójkę dzieci młynarza. Wkrótce rewelacje o nietypowym osadniku dotarły do królewskiego dworu, a mędrcy zastanawiali się, jak dalece ów sławetny półwampira jest odporny na żar. Wybrali się do osady i polecili Daywalkerowi wystąpić i poddać się próbie ognia. Jeśli tego nie uczyni – rzekli magowie - spalimy wioskę i zniewolimy mieszkańców. Nasz pomocnik kowala nie wahał się ani chwili i wystąpił. Magowie wyczarowali smoka, a ten zionął na młodzieńca swoim ogniem z dna gadzich płuc. Półwampir zachwiał się, zaczęła wyparowywać mu skóra, potem zapłonęły mięśnie, a na końcu został pył. Magowie wrócili zadowoleni do stolicy. Jednak nic nie jest mocniejsze od smoczego żaru.

Kostki dzwonią po uderzeniu o siebie.

Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:

Kup przed 13:00 w dzień roboczy -> Nadamy tego samego dnia :D