Zestaw Podręczników Wampir Maskarada - Podręcznik Główny + Camarilla + Anarchiści

400,00 zł
Kup przed 13:00 w dzień roboczy -> nadamy dziś!

Zestaw podręczników do gry Wampir Maskarada: Podręcznik Główny, Camarilla i Anarchiści. 

Ilość

Inne produkty w kategorii:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Informacje o zamówieniu Informacje o zamówieniu

Wampir: Maskarada Podręcznik Główny

Jako wampir odczuwasz mękę wynikającą z Głodu, bezwzględnego i potwornego pragnienia ludzkiej krwi. Jeśli nie zechcesz mu sprostać, przejmie twój umysł i doprowadzi cię do potwornych czynów. Wszystko po to, by go ugasić.

Każdej nocy będziesz poruszać się po krawędzi brzytwy.

Mroczne cele, zawzięci wrogowie oraz osobliwi sprzymierzeńcy oczekują na ciebie w świecie Mroku.

Klasyka, która na zawsze odmieniła gry fabularne, powraca!

5 edycja zawiera uproszczone, unowocześnione zasady i nowe, piękne ilustracje w pełnym kolorze oraz oferuje graczom intensywne przeżywanie historii.

Oparta o nowatorski cykl Głodu, zawiera także zasady tworzenia wspieranych przez system koterii, Karty Fabuły bezpośrednio angażujące graczy w ich ulubione elementy świata Mroku, jak również Memoriam – nowy sposób odwzorowywania szczegółowego tła postaci i rozwijania go w trakcie sesji.

5 edycja to powrót do pierwotnej wizji Wampira, odważnie przeniesiony w XXI wiek. Choć zasady zostały przeprojektowane, uszanowano rozległą historię znaną z oryginału, rozwijając fabułę od momentu, w którym wcześniej ją przerwano i pokazując szczegółowo, co zaszło w świecie Spokrewnionych, aż do chwili obecnej.

Terror Drugiej Inkwizycji, siły stojące za Wojną Gehenny oraz rozbudzona na nowo Wojną Epok – to fundamenty współczesnej kroniki piątej edycji.

Zaprojektowana, napisana i rozwinięta przez następujących autorów: Kenneth Hite, Mark Rein-Hagen, Matthew Dawkins, Juhanna Peterson, Martin Ericsson, Karim Muammar, Karl Bergström, Jennifer Smith, Jason Andrew i Jason Carl.

Polski podręcznik uwzględnia najnowszą erratę oraz 26 stron rozszerzonego materiału zawierającego:

  • Więcej Kart Fabuły: Potomek Tyler, Potomek Zeliosa, Potomek Vasantaseny, Wysoki Klan, Niski Klan, Ambrus Maropis, Carmelita Neillson, Fiorenza Savona, Potomek Karla Schrekta, Potomek Xaviara.
  • Typowe działania: Przykłady działań, którymi twoja postać może zajmować się w czasie swojego życia po życiu, podzielona na Umysłowe, Fizyczne i Społeczne.
  • Aneks do Projektów: Rozszerzone reguły umożliwiające twojej postaci realizowanie długoterminowych projektów, by osiągać cele wykraczające poza ich conocną działalność.
  • Aneks do Rozważnej Gry: Doskonały poradnik o tym, jak wprowadzić do twojej gry zawiłe tematy i jak zapewnić każdemu przy stole dobrze spędzony czas.

Ostrzeżenie: Zawiera pisemne oraz graficzne materiały dla dojrzałego odbiorcy, w tym: przemoc, motywy seksualne i mocny język. Zaleca się dyskrecję czytelnika.

Camarilla

Globalna krwawa opera Camarilii trwa. Kiedy najstarsze wampiry zaczynają znikać, Wieża z Kości Słoniowej pęka pod ciężarem swojego zepsucia. Dawniej najsilniejsza na świecie frakcja wampirów, twierdza nieśmiertelności: obecnie wycofuje się do labiryntu neo-feudalnych spisków, by ochronić się przed śmiertelnym zagrożeniem Drugiej Inkwizycji, zmagając się z egzekwowaniem Maskarady w obliczu współczesnej technologii.

Zawiera spostrzeżenia Marka Rein-Hagena i Matthew Dawkinsa na temat życia po życiu w Camarilli.

Anarchiści

Witamy w krwawym thrillerze nocnych ulic.

Przez stulecia Ruch Anarchistów korzystał z niepewnego rozejmu z Camarillą, ale koniec z tym. Niezwiązani nie będą już dłużej kłaniać się obrzydliwej hipokryzji oraz tyranii swoich byłych sojuszników. Uznając nocne ulice za swoją własność, Anarchiści chcą za wszelką cenę uniezależnić się od despotycznych Starszych. Przetrwają tylko najtwardsi i najinteligentniejsi z nieumarłych.

Zawiera całkowicie nowe teksty Juhana Petterssona na temat przetrwania w nocy oraz nocnej polityki.

Zaskocz wielbiciela RPG-ów lub planszówek i sprezentuj mu idealny zestaw akcesoriów od Rezystancji Grzejnika. Zamówisz u nas przemyślane zestawy prezentowe, w sam raz dla osób lubiących gry bez prądu. Oryginalne, starannie wykonane i dopasowane pod względem kolorystyki, tematu lub motywu przewodniego.

Wybierz komplet kości z tacką do rzucania, aksamitnym woreczkiem pod kolor, monetami, albo zmywalną matą. Obdaruj kogoś zestawem nietypowych kostek, które świecą w ciemności lub całym niezbędnikiem gadżetów RPG – w sam raz dla początkującego i zaawansowanego gracza!

Zestawy prezentowe, które wywołują szczerą radość

Niektórzy uwielbiają robić prezenty, u innych wywołuje to spory stres. W sklepie RGFK znaleźliśmy doskonałe rozwiązanie dla jednych i drugich. Wybór zestawu prezentowego daje wiele korzyści dla osoby obdarowanej oraz kupującej. Zamiast tracić długie godziny na poszukiwanie poszczególnych akcesoriów, możesz zdecydować się na pięknie wykonany, dopasowany kolorystycznie komplet. W tej kategorii szybko znajdziesz unikalne przedmioty, które:

  • zaskoczą i zachwycą obdarowanego,
  • umilą mu przebieg każdej rozgrywki,
  • uzupełnią jego kolekcję gadżetów do sesji RPG.

Szukasz idealnego prezentu dla osoby lubiącej RPG-i? Zamów nasz zestaw

Zazwyczaj bardziej opłacalnym ruchem jest zakup całego zestawu niż każdego produktu osobno. W tym przypadku nie jest inaczej. Wybierając nasze zestawy prezentowe RPG, stawiasz na komplety wykonane z wysokiej jakości materiałów. Akcesoria do gier z naszej oferty są trwałe, przyciągają wzrok intensywną kolorystyką, klimatycznymi nadrukami, oraz ciekawie wplecionymi motywami z gier. Wszystkie zamówisz jak zawsze w bardzo atrakcyjnej cenie.

Nie zapominamy również o wielbicielach łamigłówek i zagadek, dlatego do oferty dodaliśmy elegancko pakowane komplety gier logicznych. Zapewniają mnóstwo zabawy, trenują kreatywność, myślenie przestrzenne i… jakże cenną cechę cierpliwości!  

Sprawdź darmowe materiały dodatkowe do tego systemu: DODATKI

Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki:

Kup przed 13:00 w dzień roboczy -> nadamy dziś!