"Największym dobrodziejstwem na tym świecie jest fakt, że umysł ludzki nie jest w stanie skorelować całej swej istoty. Żyjemy na spokojnej wyspie ignorancji pośród czarnych mórz nieskończoności i wcale nie jest powiedziane, że w swej podróży zawędrujemy daleko." -H.P. Lovecraft
Wieża do kości - każda osoba, która RPG-ami pasjonuje się trochę dłużej, pewnie usłyszała ten termin; może nawet wie, czym ta tajemnicza wieża jest. Jeśli tak jest w Twoim przypadku - możesz śmiało przejść do następnej sekcji tego artykułu, gdzie wyjaśnimy jakie rodzaje wieży do kości można znaleźć i jaka będzie najlepsza dla Ciebie; jeśli nie - spokojnie, zaraz wszystkiego się dowiesz.
Raczej każdy w swoim życiu chociaż raz rzucił kostką. Nic specjalnego, kwadratowy kawałek plastiku z małymi wypustkami, które ktoś postanowił nazwać oczkami. Doskonale znasz ten temat i zastanawiasz się, dlaczego to mówię, skoro tak naprawdę czytasz to, żeby dowiedzieć się jakie kości będą najlepsze dla ciebie i twojej kampanii w tym RPG-u, o którym wszyscy teraz mówią.
2 POZYCJE - samochód ma możliwość zmiany pozycji, posiada 5 kół, dzięki czemu przy użyciu środkowych przycisków na pilocie można zmienić jego sposób jazdy. Taka konstrukcja sprawia, że samochodzik poradzi sobie prawie w każdych warunkach. Praktycznie nie istnieje przeszkoda, która byłaby wyzwaniem dla samochodu akrobaty. Autko pokonuje schody, zderza się ze ścianami i nie przewraca się, tylko kontynuuje jazdę .
EFEKTY śWIETLNE - niesamowitym akrobacjom towarzyszą ciekawe efekty świetlne, które sprawiają, że zabawa jest jeszcze bardziej atrakcyjna i pełna emocji - zwłaszcza przy zgaszonym świetle.
360 STOPNI - autko porusza się w zakresie 360 stopni, jeździ do przodu, do tyłu oraz skręca i wykonuje drifty.
STEROWANIE PILOTEM - samochód akrobata jest bardzo prosty w obsłudze - pilot jest niesamowicie intuicyjny i poradzą sobie z nim już małe dzieci.