

Samotnie przeciwko mrozowi to klimatyczna, jednoosobowa przygoda w przerażającym świecie mitów Cthulhu. Akcja gry przeniesie cię w lata 20. XX wieku: wraz z ekspedycją badawczą udasz się na mroźne, niegościnne Północno-Zachodnie Terytoria Kanady. W tej opowieści wybierasz swoją własną drogę – od twoich wyborów zależy, czy osiągniesz sukces, czy też poniesiesz porażkę!
W grze paragrafowej Choose Cthulhu 5: Zgroza w Dunwich kierujesz losami bohatera zmagającego...
W grze paragrafowej "Choose Cthulhu 3: Widmo nad Innsmouth" kierujesz losami bohatera...
W grze paragrafowej Choose Cthulhu 8: Święto kierujesz losami bohatera zmagającego się z...
W grze paragrafowej Choose Cthulhu 6: Sny w Domu Wiedźmy kierujesz losami bohatera zmagającego...
W następstwie Wielkiej Wojny Berlin zyskał reputację europejskiej stolicy rozwiązłości –...
Ten podręcznik do gry fabularnej Warhammer Fantasy Roleplay: 2 edycja jest przepełniony...
Tysiąc Tronów to kampania przeznaczona do Warhammer Fantasy Roleplay obiecująca poprowadzić...
Zestaw 25 archetypów "Kult: Boskość utracona" + 6 kart z ruchami graczy + 6 kart postaci.
MINI KAMPANIA W śWIECIE ZEWU CTHULHU DLA JEDNEGO GRACZA
Czworo przyjaciół zostaje wciągniętych w mroczną historię. Bezcenny artefakt, który zniknął w tajemniczych okolicznościach, ma zostać wykorzystany do przeprowadzenia bluźnierczego rytuału. Według wszelkich przesłanek, doprowadzi on do zniszczenia świata. Los ludzkości leży w Twoich rękach! Ciemność narasta i tylko Ty możesz podtrzymać nikły promień niknącego światła…
Samotnie przeciwko ciemnościto przygoda dla jednego gracza, której akcja dzieje się jesienią 1931. Twój przyjaciel zostaje aresztowany i prosi Cię o pomoc. Rzucasz wszystko i ruszasz w szaloną podróż. W każdym odwiedzonym miejscu możesz znaleźć pomocne wskazówki… albo obłęd i śmierć.
Czeka na Ciebie czworo przygotowanych Badaczy. W zależności od okoliczności przyjmiesz inną rolę w dochodzeniu prawdy. Będą to: Louis Grunewald, profesor lingwistyki na Uniwersytecie Miskatonic, Lydia Lau, szukająca sensacji reporterkaNew York Sun, Devon Wilson, marynarz na przepustce z Marynarki Wojennej USA oraz Ernest Holt, zamożny przedsiębiorca.
Z egzemplarzem Startera doZewu Cthulhu, ołówkiem i kośćmi do gry pod ręką, masz już wszystko, by wyruszyć w pełną przygód podróż po całym świecie. Usiądź wygodnie i stań samotnie przeciwko ciemności.
Trzymasz w rękach nowe wydanie przygody, opublikowanej po raz pierwszy ponad 30 lat temu. Została ona poddana licznym zmianom, aby pasowała do 7. Edycji Zewu Cthulhu.
Wcielisz się w rolę dr L. C. Nadelmanna, antropologa ze słynnego Uniwersytetu Miskatonic w Arkham, Massachusetts. Wraz z trójką swoich najzdolniejszych doktorantów, a także doświadczoną lokalną przewodniczką, wyruszysz w głąb legendarnej krainy – Północnej Hanninah. Masz nadzieję natrafić na nowe antropologiczne odkrycia, które pozwolą ci na dalszy rozwój kariery i zapewnią rozgłos w świecie nauki.
Uzbrojony się w ołówek, kości do gry oraz egzemplarz Księgi Strażnika lub Zestawu Startowego Zewu Cthulhu, jesteś gotowy, aby wyruszyć w lodowatą, odludną dzicz i stanąć naprzeciwko mrozowi. Czy podejmiesz wyzwanie? Tylko nie zapomnij włożyć ciepłych ubrań. Temperatura opada szybko, niedługo zrobi się przeraźliwie zimno…
Sprawdź nasze inne oferty, mamy kostki: