"Największym dobrodziejstwem na tym świecie jest fakt, że umysł ludzki nie jest w stanie skorelować całej swej istoty. Żyjemy na spokojnej wyspie ignorancji pośród czarnych mórz nieskończoności i wcale nie jest powiedziane, że w swej podróży zawędrujemy daleko." -H.P. Lovecraft
Wieża do kości - każda osoba, która RPG-ami pasjonuje się trochę dłużej, pewnie usłyszała ten termin; może nawet wie, czym ta tajemnicza wieża jest. Jeśli tak jest w Twoim przypadku - możesz śmiało przejść do następnej sekcji tego artykułu, gdzie wyjaśnimy jakie rodzaje wieży do kości można znaleźć i jaka będzie najlepsza dla Ciebie; jeśli nie - spokojnie, zaraz wszystkiego się dowiesz.
Raczej każdy w swoim życiu chociaż raz rzucił kostką. Nic specjalnego, kwadratowy kawałek plastiku z małymi wypustkami, które ktoś postanowił nazwać oczkami. Doskonale znasz ten temat i zastanawiasz się, dlaczego to mówię, skoro tak naprawdę czytasz to, żeby dowiedzieć się jakie kości będą najlepsze dla ciebie i twojej kampanii w tym RPG-u, o którym wszyscy teraz mówią.
Zostań najszybszym munchkinem na Dzikim Zachodzie! Wskocz w sam środek westernowego szaleństwa i stań do walki z Szeryfem z Miasta Bez Pawia i Krzaczorem Zagłady. Iii-ha!
Inne produkty w kategorii:
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Ta wersja legendarnej karcianki przeniesie Cię w sam środek znanego z westernów świata Dzikiego Zachodu! Spróbuj sił jako jedna z nowych klas - Kowboj, Bandyta, Indianin i Cwaniak i zostań najszybszym munchkinem w mieście! Ale kim byliby bohaterowie westernów bez swoich dzielnych koni? Osiodłaj Rumaka, skrzyknij Pomocników i przemierzaj dziką Amerykę w poszukiwaniu Skarbów i Poziomów! Uważaj, gdzieś czają się Krzaczor Zagłady, Szeryf z Miasta Bez Pawia i Skaczący z Rogami! Dobry, Zły i Munchkin jest samodzielną grą , opierającą się na mechanice gry karcianej Munchkin. Tak więc, jeśli chcesz, możesz ją także łączyć z Munchkinem Edycją Polską oraz dowolnymi innymi podstawkami i dodatkami do Munchkina dla jeszcze większej liczby Potworów, Skarbów i Poziomów! ZAWARTOśĆ PUDEŁKA
165 kart
1 kość sześciościenna
Instrukcja
INFORMACJE DODATKOWE Czas: 45-60 min. Gracze: 3-5 Wiek: 10+
Zostań najszybszym munchkinem na Dzikim Zachodzie! Wskocz w sam środek westernowego szaleństwa i stań do walki z Szeryfem z Miasta Bez Pawia i Krzaczorem Zagłady. Iii-ha!